vrijdag 6 september 2013

Niet iedereen is perfect!


Laat ik bij mijzelf beginnen.

·      Ik schenk geregeld koude thee op omdat ik vergeet de stekker in het apparaat te stoppen. Ik drink ook geregeld koude thee of koffie omdat ik vergeet waar ik hem heb neergezet of ik ben gewoon te druk.
·      Ik laad ook de computer op zonder stroom, en mijn telefoon is altijd leeg.
·      Ik breek de eieren boven de vuilnisbak i.p.v. boven de pan, ik zoek zout in de koelkast. Waar zit ik met mijn hoofd?
·      Ik schep nooit suiker in de koffie van mijn Lief. Noem mij misschien maar asociaal.
·      Ik heb heel veel lieve, leuke, mooie mensen om me heen, maar chronisch te weinig tijd voor iedereen L.
·      Ik loop geregeld twee trappen op om vervolgens beneden te komen met iets wat ik niet nodig heb en dat wat ik wel nodig heb te vergeten. Al is dat traplopen nog ergens goed voor.
·      Ik neem bij voorkeur geen lijstje mee naar de supermarkt om met onvolledige boodschappen weer thuis te komen. Ik kan eindeloos lopen mokken als mijn Lief mijn yoghurt of muesli is vergeten.
·      Ik vergeet altijd mijn sleutels. Of de luiers. Of een schone onderbroek, extra kleren. Eten en drinken. Geld….
·      Ik vergeet afspraken op te schrijven maar kijk eerlijk ook nooit in mijn agenda.
·      Ik ben vergroeid met mijn telefoon. En oke, ook met social media. Al denk ik zelf dat het nog veel erger kan.
·      Ik heb een hekel aan shoppen. Een nog grotere hekel aan passen, pashokjes en bijbehorend tl licht. Ik ben een verre van fashion mom.
·      Ik loop bij voorkeur op sneakers. Ook onder een vrolijk jurkje.
·      Ik ben rete slecht in spelling. Langleven oplettende vrienden en spellingcontrole.
·      Zeer frequent hoor ik mezelf iets uitblaten wat voor de ander niet verstaanbaar is, of in ieder geval niet te volgen.
·      Wat gisteren tegen mij is verteld ben ik vandaag al weer vergeten. Met mij raakt u dus nooit uitgepraat.
·      Ik verwijt mijn Lief nooit naar mij te luisteren maar hoor over het algemeen ook niet wat hij zegt.
·      Alles wat ik wil moet direct gebeuren, als iemand anders iets wil kan het best straks.
·      Ik ben chocolade, koekjes, koffie, thee verslaafd. Ik hou van eten maar niet van gezond warm.
·      Ik ben moe en slaap te weinig.
·      We hebben hier ‘we lopen de hele dag zonder kleren en we zitten te veel voor de tv’ dagen ingevoerd.
·      Ik kan echt niet tegen alcohol. Begin na een paar slokken te giebelen.
·      Ik ben over emotioneel. Jank bij een mooie, zielige, leuke film. Bij een mooi, leuk of zielig verhaal. Kan niet tegen huilende kinderen. Laat me regelmatig door mijn kroost inpakken, ze zijn ook onweerstaanbaar.
·      Ik trek me veel te veel aan van wat anderen wel niet allemaal denken. Ik vul altijd alles voor iedereen in.
·      Ik ben bijna nooit tevreden, alles kan altijd beter.

Valt best mee toch?


15 opmerkingen:

  1. Je hebt in ieder geval een dosis zelf kennis.
    Inderdaad niemand is perfect, zou ook erg saai worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, leuk die foto's ook! En inderdaad, wat een zelfreflectie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel is herkenbaar dus misschien zijn we helemaal niet zo raar hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad mss niet zo raar ofwel zijn wij naaiblogsters allemaal een beetje het zelfde want denk dat toch minstens 80% van het lijstje ook op mij slaagt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb me rot gelachen.wat een geweldige blog. Heb hem zelfs voor rick voorgelezen. Voornamelijk heeeeel veeeeel herkenning. Lijken we toch meer overeen te hebben dan we laatst dachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk blogbericht!!! :o)
    Heerlijk te lezen dat je lekker gewoon bent...veel punten zijn herkenbaar haha!
    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach ja, inderdaad, niemand is perfect. Maar je mag ook best nog een blogje schrijven over de dingen die prima aan je zijn. Maar dat is natuurlijk veel moeilijker over jezelf. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent gewoon jij ... jouw eigen unieke ikke en daar is niks mis mee meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, ik heb zelf helemaal geen minpuntjes :-)

    (hoewel ik al heel erg moest lachen om punt een, die koude thee, dat doe ik ook wel. De rest is ook herkenbaar...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh, je bent bijna gewoon een heel normaal mens ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ge zijt in elk geval een ferm knappe !

    BeantwoordenVerwijderen