maandag 9 september 2013

Dè trouwfoto's

 
Jaaaaa.....
Dè foto's. Van een prachitge dag. Maar... ook een nieuwe blog.
 
 
Waar ik heel trots op ben. Waar nog een klein beetje aan gesleuteld wordt maar waar ik al wel mijn nieuwe blogjes plaats.
Meer foto's dus daar!
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.... spannend!
Op en aanmerkingen hoor ik met liefde.
 
De komende weken zal ik nog dubbel plaatsen met de nieuwe link erbij. Alleen vandaag niet om jullie nieuwsgierigheid aan te wakkeren ;-)
 
Tot daar!
Liefs Maai

10 opmerkingen:

  1. Ik heb stiekem toch doorgeklikt en volg je nu met bloglovin. Ziet er zo op het oog mooi uit. En dan ga ik nu je prachtige foto's bekijken ! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien jullie er stralend mooi uit!
    Nieuwe blog ziet er ook super uit met prachtige foto”s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor je nieuwe blog! En de foto's natuurlijk ook...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Gefeliciteerd. Prachtige foto, prachtig gezin. Veel geluk samen!
    Ook gefeliciteerd met je nieuwe site. groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf, ik had eerst niet door dat mama maai getrouwd was. Wat een prachtige bruid, wat een heerlijkheid.
    Ik wens je veel geluk toe en we stappen gewoon door naar de volgende blog.
    succes ermee
    groetjes Renee
    ps wat ben je trouw en lief in het reageren op mijn blog....dank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dè trouwfoto is waanzinnig mooi meis!
    Wat een prachtig gezin zo met z'n allen!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woooooow wat een happy family, love it!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ge ziet zo dat gij er heel erg van genoten hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en dan eindelijk foto's van de jurk :D Prachtig. Je ziet er goed uit. Ziet er uit als een geslaagde dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijke foto's, jullie straalden! dikke proficiat nog! en tot daar!

    BeantwoordenVerwijderen