donderdag 15 augustus 2013

Lekker plasje


Nog even voor ze gaat slapen kruip ik bij mijn kleine meid. Eventjes het door papa voorgelezen boekje nabespreken. Nog even kriebelen, knuffelen en zoenen. Poppen ordenen, het ritueel afwerken. Met haar meest engelachtige poppen gezichtje kijkt ze me aan. Een glimlach. Stilte.
Zij verbreekt hem. ‘Is lekker he mama, om over je vingers heen te plassen?’ Niet begrijpend kijk ik haar aan. Hoe komt ze daar bij? Dan zie ik het. Haar handje. Onder de deken. In haar luier. ‘Ben je aan het plassen?’ Ze knikt.
Met een strak gezicht wil ik beginnen aan mijn relaas over dat dat vies is en dat ze dat niet moet doen maar zodra de woorden mijn mond verlaten proest ik het uit. ‘Grappig he mama?’ Ja, die van u doet dat vast niet.

11 opmerkingen:

  1. haha o heerlijk weg fijn momentje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooow ik zie de situatie helemaal voor me en dan had je vast willen zeggen dat ze dat op de wc moet doen... Ook op de wc kun je over je handen plassen wist je dat? Pfffffffffft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha! Super! Hier proesten we het ook uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een heerlijk verhaal. Zo hebben wij er ook 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha...oh...tja...wat doe je dan...geweldig!!!
    Slaap lekker straks! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi. Nee, die van mij deden dat niet. Wat men over mij vertelt van vroeger, dat ga ik hier niet herhalen, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha ha..... heerlijk toch

    schijnt ook te helpen tegen wratjes als je die hebt, maar dan moet het wel ochtend urine zijn

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha!
    Hier heb ik er ook zo een rondlopen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahaha nee deze kende ik nog niet, al heb ik ook behoorlijk wat poep en plas verhalen constant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, oeps! Hier zou ik ook wel even met mijn mond vol tanden staan...

    BeantwoordenVerwijderen