woensdag 28 augustus 2013

Ik heb een man


Ja, nee we zijn er nog, maar even waren we druk met andere belangrijke zaken. Namelijk, trouwen. Oh mensen, wat een feest. Wat was het mooi, fijn, prachtig, fantastisch, tof. Eentje voor in het rijtje meest bijzondere dagen van mijn leven. Ons leven. En nu heb ik dus een man. En oeh, nog veel aantrekkelijker met ring aan zijn vinger. En twee kindjes, twee beestjes, een huisje, lieve familie en vrienden. Man, wat hebben wij toch leuke familie en vrienden.
Mja, maar daar ging nog wat aan vooraf. Ik in een jurk aan de arm van mijn paps over de rode loper, dwars door de gasten op ‘ons’ liedje, trillend als een rietje, richting mijn toen nog ‘vriendje’ met onze kindjes op de arm. Stond hij daar een beetje (sexy) mooi te wezen in zijn op maat aangemeten blauwe pak met stoppeltjes. Tot grote ergernis van oma maar moet van mijn aankomend vrouw. En nu al onder de duim he, snapt u wel.
Met 18(!) kleine kindjes de ceremonie in. Werden dat er later op de middag zo’n bijna 50. Kan ik u zeggen, dat was de beste keus die we hebben gemaakt. Trouwen met al dat kleine grut. Werd me daar toch flink wat afgeknutseld, heen en weer gedarteld, gedanst, gezongen, gespeeld met stenen en (rotte) appels, gesjoeld, geravot, achter elkaar aangerend en aan het eind van de dag plofte ze met z’n allen tegelijk voor de filmpjes op de beamer.
En wij maar genieten. En kletsen. En eten en drinken. En zomaar, veel en veel te snel was ineens de dag alweer voorbij. Hing ik een beetje triestig mijn jurk weer in de kast maar kunnen we nog weken nagenieten van alle cadeaus want mensen, wat zijn wij verwend. Staan overal bloemen, hangt de hele kamer nog vol met gelukwensen en ander liefs.
Nog even wachten op de foto’s. Zeer ongeduldig. Hebben we voor nu in ieder geval onze herinnering. Eentje die we koesteren. En waar we met iedereen voorlopig nog wel even over na kunnen praten.
Alle bloggers bedankt. Wat een verassing. Een blogboom met kaartjes en kadotjes van Saskia, Zaanse Zolder, Trui, Aankleedpopje, Maddy, Nicole, Susan, Doortje Dartel, Kliefje, Nanabee, Erica, Jenneke en Hester, Moos, Merula, Dina, Esther, Mamalien, Manon, Petra. En oh oh oh, dit is natuurlijk gevaarlijk. Ik hoop dat ik jullie allemaal heb genoemd.

26 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd meid ! Met je man en met de mooie dag die tot in lengte van dagen in je herinnering zal blijven.
    Ik zie mezelf niet terug in je lijstje hierboven oei hihi (ik dacht wel dat het bij je mams was aangekomen)! Maar hopelijk was het een verrassing zo een gezellige boom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jee zie je wel daar gaan we al. Kaartjes en kadotjes zijn losgeraakt.... Wat erg, jij ook bedankt natuurlijk. Ik ga je er alsnog bij zetten. 1000x sorry. Liefs

      Verwijderen
    2. hahahahahahaha, ik werd even bang dat het toch niet was aangekomen. Het ging allemaal een beetje stiekem hè ! xxx

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd mevrouw met man hihihi.
    Wat zal dat een bijzondere dag geweest zijn meis. En ja ik ben best wel nieuwsgierig naar wat foto's hihi.

    Leuk idee hè die blogger-boom. Heeft je mams super geregeld!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa, ik ook, heel nieuwsgierig!!! Ja was heel leuk de boom. Als er een foto van is, krijgen jullie hem nog te zien maar geen idee ;-)

      Verwijderen
  3. Dat klinkt zoals 'de mooiste dag' bedoeld is!
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat mooi! Van harte gefeliciteerd!!! Wat een superdag hebben jullie gehad :-)

    (Ik wist dat je ergens rond deze tijd ging trouwen, maar niet de precieze datum. Dus ik had al eens gedacht: word het hier niet eens tijd voor HET trouwlogje ;-) Maar jullie waren uiteraard veel te druk met (na)genieten, en terecht!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een flinke kinderboel, maar wat ging het goed en het was SUPER georganiseerd zo! Super fijn toch juist dat iedereen er zo bij was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hèhè eindelijk een man ;) hihihi. Ja mams had gezegd/geschreven half augustus...wel slim van haar want ik was maar net op het nippertje ;). Tsja veel te druk met de Elf Fantasy Fair jurk (zou zomaar straks een trouwjurk kunnen zijn hihihi...nee hoor ik ben al getrouwd ;)). Nou lieve mama maai van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, ben benieuwd naar de prachtige plaatjes, heerlijk als je zo'n ongedwongen feestje kunt hebben. Geniet nog maar lekker na en wie weet weet ik je wel te verleiden tot de Elf Fantasy Fair, kun je je trouwjurk of de gepimpte versie twee keer per jaar aandoen hihihi.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hiephiepbruidstaaaart en graag gedaan was een super plan van je mams, X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat jullie genoten hebben van een bijzondere dag. Van harte proficiat en nu lekker lang genieten van de wittebroodsweken :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeeeey Jippie...gefeliciteerd!! Nu ben je niet alleen MamaMaai, maar ook VrouwMaai..LOL...ik hoop natuurlijk op nog veel meer mooie plaatjes van jullie dag...en vooral ook van de jurk:-)!! Geniet nog ff lekker na meis!! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!!! Ik zie alleen mijn naam er niet bij staan dus hoop wel dat het kaartje bij je moeder is aangekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga mijn mams te hulp vragen ;-) In ieder geval alvast bedankt. Er zijn wat knutsels en kadotjes lsgeraakt van elkaar n de kinderen heb ik met wat dingetjes zien sjouwen. Ik zal eens vragen of zij weet of ik wat mis en anders van wie ik wat gekregen heb.... Liefs

      Verwijderen
  11. jeej hoera met je man! Gefeliciteerd hoor. Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest! Ik ben benieuwd naar de foto's hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Wat zullen jullie genoten hebben van zo’n mooie dag.
    Leuk om nu na te genieten van de cadeau’s en foto’s.
    Ben wel nieuwsgierig hoe je eruit zag met jurk en al.
    Je moeder heeft ons maar druk aan het werk gezet, maar met veel liefde is het gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!!! En veel geluk samen als man en vrouw ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie dag dus! Gefeliciteerd en geniet nog lang na - met de hele familie. En een goed huwelijk gewenst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi! Bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blog :-) Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, zo te lezen was het een perfecte dag, heerlijk! Geniet lekker na een ook ik ben benieuwd naar de foto's! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd alsnog! Klinkt als een super feestje, leuk met die kids. Was er ook entertainment voor de kleintjes? Knutseljuffies of meesters ofzo? Leuk bedacht hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met dank aan je mama voor het schitterende idee! Het was fijn een deel te mogen zijn van deze belangrijke dag. Nog van harte proficiat en veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd!!!! Het klinkt als een heerlijke en perfecte dag, speciaal voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve bloggers, de boom was geweldig. Ik heb natuurlijk foto's maar wilde ik graAg combineren met een moo foto van maai n die is er nog niet. Nog heeel ven geduld.

    BeantwoordenVerwijderen