vrijdag 19 juli 2013

Verstrooid vogeltje...


Ach jee wat een heerlijk kind heb ik toch. Een korte conversatie met mijn net uit bed chagrijn. Als een net gestrand, verstrooid vogeltje komt ze uit haar middag slaap. Nog zwaar gekreukt en met een vogelnest op haar hoofd. Verbouwereerd dat papa haar wakker maakte om 17.00 uur. Tranen. Papa maakte haar niet wakker, ze was al wakker. Echt niet, heus niet. Ze wilde geen korte slaap, maar een lange. Ik vertel haar dat ze straks een lange slaap gaat doen en zoen haar in haar nek, haar arm, haar hoofd…. Ze duwt me weg. Wil geen kusjes meer. Ze heeft er wel genoeg gehad. Ik moet ze maar bewaren. Jammer. Lekker ding.

9 opmerkingen:

  1. Ahhhhh lief....wat een mooi 'spul'is het toch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi. Herkenbaar, wij hadden een "kus van me af"-fase, inclusief veeggebaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow ja zo'n gekreukt kindje! (die zijn zo schattig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah zoo herkenbaar!! Regelmatig zelfde tafereeltje hier in huis ;-) Stiekem van genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier loopt ook zo eentje rond als ze net uit haar middagdutje komt :-) (dat ondertussen af en toe nog maar in de zetel gebeurd, of als ze mee in de auto mag, gegarandeerd in slaap :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. poeh he, word je uit bed gehaald terwijl je zo lekker lag. Wat zijn die ouders toch wreed hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihihi...heerlijk zo'n lekker wurm! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen