dinsdag 30 juli 2013

Mijlpaal!!!

Echt, het kind tekent vaak hier. Heel vaak. En van alles. Van slang tot olifant tot papa, mama en broer. Ze bezit een ruime dosis fantasie. Moest ze het er altijd nog wel even bij vertellen. En ooohhh ja... dan zagen wij het ook. Uiteraard.
Voor de oma's schreven we het er voor het gemak even bij.
Was het tot nu toe altijd nog wat van gekras. Wat streepjes of eindeloze cirkels.  
 Maar nah, je keert eens even je gat.
'Kijk mama, een citroen.' Die cirkel rechts. Ja hoor, ik zag het. Echt niet te missen. Had ik nog niet eerder zo'n perfecte onder haar handen vandaan zien komen.
De citroen mocht oogjes. En een neus. En een mond. Haren. En daarna nog een vriendje.
Nou, en dan jubel ik dus. En neeee..... niet aankomen. Geef hier, er moet een foto van gemaakt. Waarom nou niet gewoon op papier dan??? 
En zo kwam er dus papier.
En stond Lief met de camera klaar want zo'n enorme mijlpaal moet worden vastgelegd.
Maar nee dus. We doen hier niks op commando.
En dan begint mama dus maar. Ja, u ziet al van wie ze de aanleg heeft?
Maar mama vergat een gezicht. En haar. En natuurlijk een vriendje.
Neeeee..... een KOP-POTER. Oh, kijk mij dat eens naar mijn vrienden appen :)
Als ik nou nog maar kan slapen vannacht....
 

10 opmerkingen:

  1. leuk is dat als ze wat duidelijker beginnen te tekenen. En lekker trots zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mijlpaal! Ik vind het zo leuk om die kindertekeningen te zien. Stan (bijna 5) is he-le-maal niet van het tekenen. Volgens mij kan hij nog geen poppetje tekenen: duidelijk ander talent ;-) (net als zijn moeder, haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha, echt een mijlpaal! Is het slapen nog gelukt ;-)? Hier nog geen koppoters gezien, wel letters..... gek kind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te gek, en ze doen allemal hetzelfde, wonderlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha zit ik net een blogje te schrijven (met foto) van de eerste kop-poters van onze kleine man (morgen online)... lijkt wel kop-poter-weekend ;-) Terecht trots!!

    BeantwoordenVerwijderen