zaterdag 22 juni 2013

You are my wild #7

 Eten met kleine man is een feestje.
Er belandt vooral nog weinig in zijn buik en veel op de grond, in zijn haar, op zijn kleertjes....
We mogen niet klagen, hij proeft alles en lijkt best veel te lusten.
  I am your parent, you are my child
I am your quiet place, you are my wild
- Maryann K Cusimano
 Waar kleine meid gaat, gaan haar vrienden.
Kleine meid is nooit alleen.
Mijn fantastische kleine moedertje, ze zorgt zo goed.
 En zus is het grote voorbeeld in alles voor kleine man. Oma bellen kan kleine man ook.
In zijn favoriete outfitje. Zijn blauwe jumpsuit met het shirtje van Doortje
 


 You are my wild, een jaar lang je kindjes vastleggen zoals jij ze ziet, is gebasseerd op dit ontroerende project. In Nederland begon Ankie ermee. Voor meer deelnemers kijk hier.

3 opmerkingen:

  1. heerlijke foto's meis...ik geniet even met je mee

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi om zo je kids vast te leggen.
    De kleine man eet hier alles wat los en vast zit en wordt gewoon boos als hij niets krijgt.
    Dat jurkje komt mij bekend voor in een andere kleur en heel veel gedragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pfff ik zou er voor tekenen, hier zijn het mini hapjes... Jurkje s super leuk vind ik :)

      Verwijderen