maandag 17 juni 2013

Maai-tijd!

Of het komt doordat ik gisteren avond een ernstig nodige stevige nek en rug massage kreeg van mijn Lief, het feit dat we rond 20.00 uur in ons bedje lagen, dat ik vanochtend een uurtje extra mocht uitslapen of dat ik eindelijk, eindelijk eens een paar uurtjes mama af was vandaag, ik kon weer lachen vanavond.
Moet ik beschamend toegeven dat ik me niet eens meer raad weet met tijd zonder kinderen. Werd ik gisteren zacht maar dringend verzocht het pand eens te verlaten, barste ik zo in tranen uit niet wetende wat ik dan wel moest gaan doen. Zit ik me daar een beetje onrustig te voelen in mijn upje. Zag ik een afspraakje niet zitten en liet het gaan. Dus zo zag ik toch zo maar het weekend weer voorbij schuiven met een nieuwe week voor de deur zonder.
Maar...
Maandag is voor ons nog weekend. De zon scheen en papa zag het zitten zonder mama, of was vast en zeker blij kleine meid en man eens voor zich zelf te hebben.
Liep ik verdwaald een rondje centrum waarna ik aan het water met mijn boekje uit de bieb belandde. 
Een tipje van een vriendin.
'Wat je peuter je vertelt' van Tracy Hogg.
Niet meer te krijgen, helaas.
Ik moet het vaker doen. Het beviel.
Helemaal alleen is heerlijk.

18 opmerkingen:

  1. Fijn dat het je uiteindelijk goed is bevallen, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk he, maar als het dan toch lukt kan het heel fijn zijn! Fijn dat het goed is bevallen!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, ik fiets soms nog een extra stukje om, als het kan. Helemaal zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè fijn, echte ME-time !
    Ik kan het ook niet goed. Ik kan wel goed alleen zijn maar dan ben ik alleen terwijl de kinderen boven slapen bijvoorbeeld. Dat is toch niet hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is op zijn tijd zooo heerlijk! Moet je gewoon vaker doen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Maai-tijd zorgt ervoor dat je de mama-tijd weer volop aankan! Fijn dat je er van genoten hebt! Nog doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms heb je dat gewoon even nodig om je accu weer wat bij te laden!je bent tenslotte ook maar een mens!(moeder,ha,ha)en de boog kan n u eenmaal niet altijd gespannen staan daar worden jullie geen van allen beter van toch?!?Dus ik zeg VAKER DOEN,ha,ha....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als het kan ... gewoon lekker nog een paar keer over doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk af en toe even een momentje voor jezelf word je een veel leukere mama van vind ik altijd bij mezelf haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk dat je toch toe hebt kunnen geven aan een momentje voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk!!! Fijn voor je dat je lekker even tot rust kon komen! Zeker herhalen!!!

    Mooie foto's ook! En wat heb je bruine benen!!!! :D

    Fijne rest van de week! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die tijd voor jezelf heb je soms echt nodig om op te laden. Loop je er eerst wat onwennig mee rond, maar dan is het toch fijn: echt alleen jij! Fijn :-) (Vaker doen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's bij je verhaal! En soms heb je ook ff tijd voor jezelf nodig... Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed gedaan! Zo belangrijk om soms te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een heerlijk plekje! Wij zitten daar ook vaak. Leuke toevoeging, daar zijn Rick en ik verliefd geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat fijn dat je even tijd voor jezelf had om bij te komen. Moet je inderdaad vaker doen, dat hebben wij moeders af en toe nodig.

    BeantwoordenVerwijderen