woensdag 26 juni 2013

Kipfiletjes


Er is het een en ander veranderd aan mijn lijf na het krijgen van mijn twee prachtige kindjes. Ze zijn het waard hoor, begrijp me niet verkeerd maar liever had ik het natuurlijk wat anders gezien. En toen moest ik ineens zo nodig trouwen. En in een jurk passen. Wat me nog redelijk afgaat, ik heb een prachtig exemplaar gevonden.
Maar, zo merkte mijn coupeuse fijntjes op… de bovenkant is toch wel een beetje leeg. Niet dat het heel erg opvalt hoor, probeerde ze nog enigszins haar opmerking te redden, maar het zou mooier zijn als… Jaja. Ahum. Dus.
En zo toog ik naar een goede lingerie zaak om het zaakje een beetje te redden. Kreeg ik van alles aangemeten. Prachtig. Met kleine meid die in en uit het hokje holde, ben ik gelukkig niet al te preuts aangelegd.
En vroeg ik tussen neus en lippen door om kipfiletjes. Precies zoals mijn coupeuse mij had aangeraden. Om de boel een beetje te vullen in de voorgevel van mijn jurk. Zachtjes natuurlijk maar wist de winkel eigenaresse dit schaamteloos te herhalen waarbij andere aanwezige klanten stiekem in proesten uitbarsten. Echt die vrouw was een schat, eerlijk waar. Niet lachen mensen….
Raadde zij mij ook aan om de boel met een steekje vast te zetten zodat het allemaal niet ging schuiven. Of er uit zou vallen. Ja, en dan wel opletten dat ik niet in het dikke gedeelte zou naaien… het was namelijk een met water gevulde bh. Huh? Ja, wederom proesten hoorden ik naast mij in het hokje. Zou zo fijn zijn als de boel dan lek was zo op mijn grote dag.
Heb ik wat lopen staren naar mezelf daar in die spiegel. Nou goed, of ik dat wel of niet bij mij vond passen gaan we natuurlijk niet aan de grote klok hangen.  En u gaat op mijn grote dag ook niet massaal in het bovenstukje van mijn jurk staren. Beloofd???

16 opmerkingen:

  1. oh hemeltje, een water gevulde bh.... ik heb ooit ook zoiets aangepast. Ik had het idee dat ik naar voren viel. Met het groeien der jaren zijn ineens ook m'n borsten zó mee gaan doen dat ik denk huh waar komen die ineens vandaan. Maar ja dat was wel ná m'n trouwen en heeeeeeeeeel veel jaren na het krijgen van m'n kinderen (lees: ik word gewoon dikker). Mócht je toch hebben gekozen voor het Floraparkbad op je borsten (wat ik overigens niét denk), ga je dan niet je hele trouwdag daaraan lopen denken? Je bent wie je bent en volgens mij ben je ook zonder dat gedoe een prachtige meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een water gevulde bh? ik wist nog niet van het bestaan af. Ik begin wel nieuwsgierig te worden naar je jurk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beloofd ........ (maar niet heus hihihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh...die bh-winkel-dames vinden het geweldig om eindelijk weer eens een klant te mogen helpen!!! haha
    Tja...ik had vroeger al niet veel...maar sinds mijn bevallingen al helemaal niet meer.
    Ik was zo slim om tijdens mijn zwangerschap te trouwen :)
    Vollere buik én borsten!!!

    Maar goed, je bent een prachtige meid! Maak je daar maar geen zorgen over!
    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat ik niet in het hokje er naast stond. Ik leer ook nog eens wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat ik niet in het hokje ernaast stond :). Ik leer zo nog eens wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi maar we willen natuurlijk wel foto's!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahhahaha o heeeeerlijk dit. Jaaaa ik ga staren. Beloofd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die coupeuse had ik een optater verkocht.. je bent mooi zoals je bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee zeker niet, ze is leuk. Snap je reactie wel hoor maar misschien gaf ik zelf wel de voorzet...

      Verwijderen
  10. HAHAHAA ik had PRECIES hetzelfde toen ik ging trouwen. Heb kipfilets gekocht. En draag ze nog steeds.....serieus. Het is om te brullen en ik doe er ook niet geheimzinnig over, maar het is waanzinnig hoe mijn kleine A-cupje er in een leuk truitje veel mooier uiziet met roze fledders erin. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, nu kunnen we natuurlijk niet anders dan staren ;-)
    Maar zooo herkenbaar! Ik schreef natuurlijk al een paar keer over mijn verdwenen borsten (en andere vermiste delen van mijn lijf). Ik draag eigenlijk altijd voorgevormde of een beetje gevulde bh's. Nooit enorme push-up, want dat vind ik dan weer zo onnatuurlijk. Stiekem hoop ik nog steeds dat ze ooit ineens weer gaan groeien. Alleen mijn borsten dan hè, zonder dat de rest van mijn lijf mee moet groeien :-)

    BeantwoordenVerwijderen