woensdag 19 juni 2013

Gewoon een warme zonnige dag

   
 Gewoon een gewone warme zonnige dag met mijn kindjes. Water en zand. En een ijsje.
Viel kleine meid vanavond knetterhard op haar bolletje. Een half ei groeide er in no time tussen haar rode manen. En hypochonder die ik ben... Zou ik zo graag willen dat ik weer eens mijn ooit zo nuchtere zelf zou worden. Maak ik me tegenwoordig om elke blauwe plek of rood bultje ernstige zorgen.
Vermoeidheid, feit dat ik moeder ben geworden of weet ik gewoon teveel door opleiding en werk?
Ben ik af en toe zo bang mijn allesjes te verliezen.... Snuif ik met alle macht nog maar eens mijn kinderen in mij op.
Oh mensen wat hou ik van ze!
 

10 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijke foto's, mooi vastgelegd hoor. Volgens mij maken álle moeders zich zorgen. Ik voel precies hetzelfde als jij hoor.
    Wat is het trouwens prachtig weer bij jullie, hier was het gewoon bewolkt en zo een 26 graden, helemaal geen hitte. Morgen is het maar 17 graden geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was gisteren ;-) alleen het vallen was helaas vandaag. Beetje afleiding deze fotos...

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke koppies! ♥
    Ach ach...kleine meid toch...beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n waterdagje. Soms zou je willen dat je geen medische achtergrond had. Gelukkig gaat het het vaak goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet er lekker van,dat heb ik zojuist ook gedaan van je leuke foto's en die lieve frisse koppies!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's. Herinnert er mij aan dat ik mijn spiegelreflex eens op moet laden.
    Ik herken dat wel, dat je nu ineens veel bezorgder bent dan voorheen. Alsof er een zenuw is ontbloot tijdens de bevalling. geniet van je prachtige kinderen. Ik geniet intens van die van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk ze genieten,ik vind dat je zo lief schrijft over je kindjes,ik voel gewoon je moeder liefde,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah wat Lief die twee van jou! Ze zijn ook Mooi. Ik wou dat ik zo goed kon fotograferen,
    Als ik jouw kinderen zie ga ik altijd vanzelf terug in de tijd, toen mijn oudste twee, meisje, jongen, zo oud waren. Onafscheidelijk waren ze, twee handen, één buik. Nu zijn ze 14 en 15 en kunnen ze elkaar vaak niet verdragen... maar....komt iemand anders aan ze, dan springen ze nog heel hard in de bres voor elkaar. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Auch dat moet vast zeer hebben gedaan... Prachtige foto´s heb je gemaakt! Jij ook veel sterkte. Onzekerheid hoort erbij maar is nooit leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De foto's geven het lome zomergevoel goed weer. Prachtig! Jammer van die bult, maar komt vast wel weer goed?

    BeantwoordenVerwijderen