maandag 10 juni 2013

Een jasje voor mijn lieveling

En omdat ik tegenwoordig soort van vergroeid ben met mijn camera maar deze iets te groot was om dagelijks met mij mee te zeulen, kreeg ik van Lief een kleiner exemplaar. Eentje met zorg uitgezocht. Een roze, zij had rood moeten zijn maar alla.
Alvast voor mijn verjaardag misschien, of een verlaat Moederdag cadeau?
 Eentje in ieder geval die zonder problemen in de tas past zonder dat daar luiers, doekjes, extra kleren of ander ongein voor moet thuis blijven.
Maar...
Is mijn handtas formaat BIG meer een veredelde luiertas met dito koekkruimels, zand en weet ik veel wat ik daar dagelijks allemaal in aantref, moest mijn splinternieuwe camera dus een beschermhoes krijgen.
Nee geen gekochte. Das niet origineel en zoooo 2012!
En aangezien ik alles wat ik wil altijd ook gewoon kan, pakte ik wat lapjes, de naaimachine en ging aan de slag. Het werd dit. Niet helemaal zo als ik mij voorstelde, verre van en niet geschikt voor mijn lieveling. Het kreeg een andere bestemming.
Ik leid misschien aan een dosis zelfoverschatting.
Dus zocht er een maar handleiding bij. Vond deze bij haar.

 Beetje aanpassen, u weet inmiddels, ik hou niet van precies doen wat anderen willen...
En kijk... Zie haar daar liggen. Op haar zachte, roze fleece...
Nog niet helemaal perfect maar absoluut goed genoeg.
Ik ben tevree!
 
Groene stofje kreeg ik van haar bij de lapswap van Marieke.
De vrolijke lintjes kreeg ik van haar, de lintjes van de maand!

12 opmerkingen:

  1. Wow, weer mooi geworden! Waarom ben ik niet zo handig?!! Of misschien moet ik het eerst gewoon eens proberen voor ik al afhaak bij de gedachte...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha! Ook een Canon powershot SX-serie! Toptoestelletje... Alleen is jouw hoesje veeeeeeel gezelliger! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi geworden! En wat leuk dat de etui bijna helemaal gemaakt is van spullen die je gekregen / gewonnen hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke hoesjes heb je gemaakt. Prima gelukt!
    Dat fototoestelletje is een handig ding, ik heb hem in blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je die leuk gemaakt Maai!! Wat gaaf ook dat je de lintjes gebruikt hebt, ze komen wel heél mooi tot hun recht zo! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je leuk gemaakt zeg! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw....wat gaaf! netjes gemaakt hoor! Knap!
    Veel plezier met je nieuwe camera!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Solche kleinen Taschen mag ich sehr und man kann sie immer gut gebrauchen.
    Liebe Grüße, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gemaakt! En je maakt erg mooie foto's, maar dat had ik al vaker gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen