zaterdag 15 juni 2013

Donderwolken


Toch nog zon vandaag, viel het net nog met bakken uit de hemel. Goed voor de tuin denken we er maar weer achteraan, die lijkt inmiddels uit zijn voegen te groeien, gaan we binnenkort eens wat aan doen. Wat slechter voor mijn humeur. Mijn humeur laat zo ie zo te wensen over. Kan ik het ene moment hysterisch, energievol gek doen met de kinderen, kan ik het andere moment mezelf volledig omringen door een coconnetje waar de felle kleuren en het veel te harde, schelle geluid van speelgoed zich een weg door heen dringen, zou ik wensen dat er hier in huis überhaupt geen speelgoed met geluid meer binnenkomt.
Aaah, die mama heeft slaapgebrek. Nog steeds. Leek het allemaal de goede kant op te buigen, buigt het allemaal weer langzaam terug. Jakkes. Ja en hoe komt dat dan? Geef ik graag de schuld aan virussen, tandjes, sprongetjes, en ander soort ongein. Vrees ik dat ik ook een dikke vinger mijn eigen richting in moet wijzen. Zijn we namelijk nog een beetje consequent? Welnee dus.
Waaien de virussen hier langzaam het pand weer uit. Kunnen we weer eens een nieuwe poging wagen. Een serieuze want ik word zo langzaam aan een beetje gek. Te beginnen bij… NU!
Kleine man slaapt, al wel een heel uur, hoezee!

7 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch met sommige kinderen die iedere keer een eigen ritme willen op hun manier. Je word er inderdaad soms gek van.
    He de zon schijnt weer kan mijn was weer opnieuw droog worden.
    Kregen we gisteren een beest met geluid, vind de jongste spruit het eng. Joepie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet precies hoe je je voelt! Mijn jongste heeft twee jaar gehuild en weinig geslapen.... En steeds weer proberen te laten huilen zodat ze zou gaan slapen in haar eigen bed.... Kwam er idd weer een virus, een tandje en weet ik wat... Pfff! Ik ben zo blij dat het nu redelijk goed gaat, soms slaapt ze zelfs per ongeluk een hele nacht in haar eigen bed! Mijn punt is hou vol! Er komen echt betere tijden aan! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Afzien en genieten, het ligt dicht bij elkaar als je kinderen zo klein zijn. Sterkte! Het gaat over.
    En die kleertjes die je zoontje aan heeft, heb ik in mijn winkel. Toevallig! Grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oef ieder uurtje slaap is meegnomen he! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaja, dat consequent zijn. Daar zit het hem het meest in hè?! En is ZOOOO moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mannetje ziet er ook een beetje moe uit!

    Tijd om de slaap(jes) overdag om te gooien? zodat het 's nachts beter wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laten we hopen dat je over een tijdje dit blogje terugleest en denkt: "Pffff, ben ik blij dat dat voorbij is, ze nu altijd heerlijk slapen en ik het niet meer herken". Komt, hopelijk, vanzelf goed. Succes nog even!

    BeantwoordenVerwijderen