zaterdag 25 mei 2013

Zomer mutsje?


Ik dacht... dit lijkt me wel wat voor de zomer. Een muts dus. Ik dacht... om de tere huidjes te beschermen. De haartjes. Lekker vrolijk, lekker kleurrijk.
Maar zie hier... 

Wel hip. Toch?
Vind ik wel.
Hij staat  past zelfs mij... Ja echt. Maar misschien toch meer iets voor de winter. Al kan ik er in de zomer best mee door.
Hippie volgens mijn lief...
 
De inspiratie en een patroon vond ik hier. Lang leve Pinterest. Dat paste ik naar eigen hand aan. Met ander katoentje en ander naald.  
 
Misschien leggen we hem nog even in de kast. Precies nu piept de zon er door.
Zonnig weekend!

12 opmerkingen:

  1. Echt een heel vrolijk mutsje,wat een schitterende foto waar je meisje van voren op staat,fijne zaterdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige muts meis!
    Enne eerlijk is eerlijk, momenteel niks mis met een muts ... om de oren warm te houden hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuk mutsje zeg! Deze week met de kou kon ze of jij hem nog prima op.
    Het was gelukkig een zonnige zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk!!! Staat haar super!
    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe maar op dan komt de zon tevoorschijn want wie wordt er nou niet blij van zo'n kleurrijk bolletje, wauw!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat staat het haar mooi! knap gedaan weer maai.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zat er toevallig van de week aan te denken, toen ik mijn restjes katoen bij elkaar draaide. Een zomermutsje, eventueel met een klep eraan. Zou toch ideaal zijn. Maar net als jij twijfel ik of het niet te warm wordt.

    Overigens ziet het er wel enorm lief uit! De kleurkeuze maakt het wel heel zomers en het staat wel lief!

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een plaatje met dat kleurrijke mutsje op (zonder ook hoor...LOL)! Kan toch gewoon het hele jaar door, zeker met de temperaturen van de laatste tijd...krijg je tenminste nog een beetje voorjaarsgevoel van:-)!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, zo'n vrolijk kleurig ding, het staat haar beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héél hip! En een heel lief snoetje eronder :-)

    BeantwoordenVerwijderen