woensdag 22 mei 2013

Zomaar

Kijk nou, gewoon zomaar lag dit in de bus. Van haar. Schatje toch?
Omdat ik volgens haar een zware tijd heb. En omdat ze de reacties op haar blog zo leuk vindt. Dank je wel meid!
Maar zware tijd???
 Och och, nou dat valt denk ik wel mee. Moet ik toegeven zo af en toe mijn ogen open te houden met lucifers, de watten uit mijn kop probeer te schudden, sta te wankelen op mijn stelten maar lijkt me dat voor veel jongen mama's niet abnormaal. Dat ik me midden in een aantal tropenjaren bevind met klein grut is niet overdreven. Maar zwaar... Ja zwaar heb ik het af en toe wel, zo zwelg ik hier en daar soms wat in zelf medelijden, maar dat verbleekt als ik af en toe verhalen om me heen hoor. Zet me wel weer met beide benen op de grond.
Nee hoor mensen, ik mag niet klagen.
Ik heb zo'n leuk grut... Daar hebben we een heeeleboel lucifers en watten voor over :)



7 opmerkingen:

  1. Zelfmedelijden kan af en toe wel heeeeeeel lekker zijn hoor. Ik vind mezelf ook nogal zielig nu maar ja bij een ander kan het altijd erger. Wat heb je een lieve post gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en lief pakketje, doet een mens weer goed, zoiets liefs ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk lief pakketje!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En kan je die captcha uit zetten, PLEASE!

    BeantwoordenVerwijderen