vrijdag 10 mei 2013

You are my wild #1

Mijn kindjes door mijn ogen... Zoals ik naar ze kijk...
En waarom ik zo ontzettend gelukkig van ze word.
Samen vies worden bij het uitlikken van de beslagkom.
Gebruik van handen en voeten.
Ik hou van de kleine handjes en voetjes van mijn kinderen, zo vertederend. 
Gelukzalige vieze bekkies... 
Mijn kleine meidje op haar best 
 
You are my wild, een jaar lang je kindjes vastleggen zoals jij ze ziet, is gebasseerd op dit ontroerende project. In Nederland begon Ankie ermee. Voor meer deelnemers kijk hier.














15 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke foto's ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om op te vreten die schatten van jou :)
    Prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk :) Je kleine prins is denk ik een beetje te wild geweest aan de kras op zijn hoofdje te zien? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke foto's!
    Ik ben ook fan van kleine handjes en voetjes....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Leuk dat je ook meedoet.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihihi..prachtig...het zijn ook zulke schattekes! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kinderen heb jij! super leuke blog ook! ik volg je nu!

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige foto's! Echt genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige foto's! En echt niks beter dan het uitlikken van de potten, helemaal super met zoveel helpende handjes (en voetjes) :-)!

    En ja: met de voorbereidingen van D-day gaat het prima, dankjewel :)

    BeantwoordenVerwijderen