donderdag 23 mei 2013

Trouwstress?


Heb ik last van stress?? Ach nee, hoe komt u daar nou bij? Ik lig gewoon af en toe wakker. Naast het wakker liggen wat ik toch al deed. Kunnen we wel gebruiken hiero. Doet goed aan mijn humeur. En mijn gestel. Bedenk me bij voorkeur ’s nachts wat er allemaal nog moet. Wat er allemaal nog moet worden geregeld, gedaan, gekocht, gezocht. Met wie en waar en hoe. Om het vervolgens met alle macht te onthouden want te moe of gewoon te eigenwijs om het op te schrijven. Zo gaan die dingen. Dat doe ik dan weer liever overdag. Ik maak lijstjes bij de vleet. Ze slingeren overal. Lijstjes voor het huishouden, lijstjes voor de boodschappen, nog te doen lijstjes, nog te onthouden lijstjes, gasten lijstjes… ik zou nog lijstjes moeten bijhouden voor mijn lijstjes. Wat waarop te vinden en waar het slingert.
Was het vorige week nog ‘het komt allemaal wel, we hebben nog wel wat tijd’. Komt het deze week toch allemaal ineens dichtbij. Nog maar drie maandjes tot de grote dag. Onze grote dag. En we zijn er nog niet, welnee. Maar is het nog leuk? Ja natuurlijk is het nog leuk. Twijfelde u daar soms aan? Het moet wat kosten zo’n trouwerij. Aan energie bedoel ik. Ja natuurlijk ook wat centjes… Laten we het daar niet over hebben.
Dus, voor u even een lijstje: Datum, locatie, getuigen, ceremonie meester check! Jurk check. Pak check! Ringen check. Eten en drinken check. Taart check. Haar en make up CHECK, het was nog even wat.
Rommelen wij druk aan de uitnodigingen, knarsen wij ons brein over de muziek. Zoek ik me suf voor kleding voor de kids en schoenen. Tja schoenen, zucht. Struin ik het web af naar veel en veel te veel overige inspiratie, och alles is te leuk! Bel ik vanmiddag voor ondertrouw, jee spannend toch wel.
Oh ik heb zo’n zin. En nee, geen tipje van de sluier. Heb ik een sluier? Eventjes geduld nog allemaal. Ik zeg, wordt vervolgd J.

***********************************************************

En dan nog wat. Wordt mijn blog schaamteloos gebruikt om allerlei gratis reclame te posten en mij te overladen met vervelende spam, heb ik helaas de woordverivicatie aangezet. Hoop ik van harte dat het u niet tegen houdt te reageren, IK WORD ZO BLIJ VAN REACTIES!!!!

Liefs Maai

 

13 opmerkingen:

  1. wat een drukte en wat geeft dat dan een drukte in je hoofd hé? ik heb ook een tijdej last gehad van anonieme spammers. Ik had ook woordverificatie weer aangezet maar kreeg deze tip ga in je profiel naar Instellingen -> Berichten en reacties -> kiezen voor Geregistreerde gebruikers ik heb dit gedaan zodat er geen anonieme reacties meer geplaatst kunnen worden en probleem is opgelost. Woordverificatie staat dus weer gewoon uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet stressen, komt goed! écht !
    Ik heb hetzelfde gedaan als JoJo trouwens... werkt prima!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb alleen ook vrienden zonder blog en die kunnen dan niet meer reageren of wel?

      Verwijderen
    2. Wel als ze volger zijn van jou blog volgens mij.

      Verwijderen
    3. Ja dan heb je een google account. Maar als je die niet hebt?

      Verwijderen
  3. man oh man....ik krijg er gewoon kriebels in m'n buik van...haha.
    Spannend hoor....super! Blijf genieten hé!!! :o)

    Fijne dag....het zonnetje piept er hier af en toe tussendoor...bij jou ook?
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super spannend! Ik ben erg benieuwd hoe je er uit gaat zien die dag. En wat al het geregel betreft: Het allerbelangrijkste is dat jijzelf, je aanstaande en de kindjes er bij zijn. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, grappig hoe verschillend wij zijn. Ik even snel trouwen op maandag, totaal geen zenuwen, in mijn ouwe kloffie, helemaal niks, gewoon blij.

    Jij al maanden in de stress en het hele plaatje.

    Houd die zenuwen in bedwang... Komt allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Klief, ik denk inderdaad dat wij heel verschillend zijn ;-) Toch hebben wij wel nagedacht over gratis trouwen. Uiteindelijk toch maar een feestje. Maar uhm... Je neemt mijn blog wel met een grote korrel zout toch he?

      Verwijderen
  6. Haha en straks is de grote dag en heb je,je voor niets zo druk gemaakt,succes met de voorbereidingen,alles komt goed,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke trouwstress geniet er maar van voor je het weet is de grote dag omgevlogen....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk je grote dag in het vooruitzicht. Niet te druk maken. Het komt allemaal goed!
    Wij zijn stiekem getrouwd. Onze ouders, zus en broers wisten het zelfs maar een week van te voren en de rest hebben we het 's avonds verteld op het verjaardagsfeest van mijn man.
    Fijne avond!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O die trouwstress... herkenbaar :) Succes mop, komt goed. En als je iets nodig hebt, bel me maar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen