donderdag 9 mei 2013

Swapper de swap

Een zonnige morgen.
Ik en mijn koffie, kleine man in zijn bedje en kleine meid op stap met papa.
Even, heel even een uurtje voor mij alleen, die uurtjes zijn spaarzaam en des te meer hard nodig.
Het tekort aan slaap begint zijn tol te eisen. Ondanks alles gaan we de goede kant op. Lijkt jochie zijn bedje te waarderen. Lijken de nachten voor hem steeds wat langer te worden en voor mama steeds korter, huh? Ik moet er nog even aan wennen allemaal... We zijn er nog niet. Doet kleine meid het speenloos gelukkig fantastisch!
Ben ik inmiddels weer eens begonnen aan een nieuw project. Zo tussen alle bedrijven door. Eentje van het eindeloze soort maar ik heb geen haast. Komt er zo nu en dan een blokje bij en neem ik de tijd te bedenken wat ik er van ga maken. Of eigenlijk hoe groot de lap gaat worden.
 
En eindelijk eindelijk ontving ik de lapjes van de swap van MaMarieke. Met voor mij allemaal weer nieuwe blogs. Lekker neuzen dus de komende dagen... Bergen inspiratie snuiven...
Happy me!

 
Trek ik mij nu nog weer even terug. Nog even een paar minuten genieten tot de bom hier weer ontploft.
Zonnige dag!
 
 
 
 
 
 
 

14 opmerkingen:

  1. Geniet er even van, van de rust...
    en jouw lapjes zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lapjes en een mooi kleurig haakproject!!!
    Fijne dag!!! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn gouden rustmomentjes en die moet je koesteren :). Wat heerlijk dat je resultaat ziet en je hebt weer een leuk project bedacht. Ben benieuwd wat het uitendelijk gaat worden. Een klein dekentje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lapjes, ik heb er een van jou ontvangen, ben er erg blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, dat is grappig, wij hebben een lapje van elkaar ontvangen. Ik ben erg blij met het schattige stofje met paarse bloemen. Ik denk dat ik deze als eerste ga gebruiken om iets van te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je een lapje van mij hebt ontvangen. Ik heb vandaag van 1 lapje al wat gemaakt. Verder nog geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leiuk dat je een lapje van mij hebt gekregen! Hoop dat je er iets leuks mee kunt maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh heerlijk even een uurtje voor jezelf.. kostbare momenten in het bestaan van een mama, vrouw en zichzelf :). Leuk fleurige haakwerkjes! Binnenkort ga ik de pif op mijn blog plaatsen hoor.. maar had het even druk met "een paar lapjes" en nu grote knul die bijna jarig is..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je een lapje van mij hebt ontvangen en de andere lapjes zien er ook leuk uit. Ik vond het zo'n schattig stofje toen ik het kocht en heb het ooit gebruikt in een patchwork kussen. Ik hoop dat je een beetje hebt genoten van de tijd voor jezelf. Leuke blog heb je, ik ga je wel volgen ;) Fijn weekend (alvast) Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch die niet haast hebbende projectjes hihihihi. En ook zo een momentje voor jezelf.

    Enne knap hoor van je kleine stoere meisie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je zo'n kostbaar momentje even voor jezelf hebt gekregen. Mooie lapjes :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie lapjes en vaak als ik snachts in mijn hippe pyamabroekjes bij de keukendeur sta te wachten.....tot Bjorn geplast heeft dan denk ik ook even aan jou...Zal Maai al slapen of nog slapen??
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen