donderdag 2 mei 2013

Romkom

Oh jongens, ik leer het nooit af. Zat ik wat te appen met de buurvrouw. Gewoon over hardloop schema's, heel gezellig allemaal. En over dat we die schema's graag op muziek zouden hebben. Van die vervolg schema's. Met versnellingen enzo. Zou leuk zijn als we dan niet continue met onze kop in de stopwatch zouden hoeven zitten. Gewoon lekker 'lui' konden luisteren naar iemand als Evy, precies doen wat zij zei en dan zo ons trainings rondje weer aflopen. Hoe geniaal zou dat zijn. Mocht iemand nou toevallig zo'n schematje thuis hebben liggen, voor op een ipod ofzo, wij houden ons dus aanbevolen.

Maar goed, ik dwaal af. Kleine man begon te huilen. Ik hem voeden. Terwijl zij mij terug apte dat ze met haar Lief de romkom van van de week ging afkijken. En ik haar daar bij veel plezier toewenste. En er nog eens achteraan apte wat een romkom eigenlijk was. Een romantische komedie dus, wist u dat?

Wij kijken geen romkoms. Houdt mijn Lief niet van. Meer van vechten en actie enzo. Dat is dan weer wat minder mijn ding. Best leuk voor af en toe, maar zeker niet romantisch. Bij ons geen romantisch gedoe voor de tv. Jammer jammer ;-)

Maar goed, ik apte dus weer, lang leven de digitale communicatie, haar een fijne en plezierige avond. En dat ik zeer romantisch met mijn kleinste man, die lag te drinken, in bed lag. Wink wink er zelfs nog achteraan.
Ja, oeps. Dat kan dus op verschillende manieren opgevat worden. Maar ik kon het niet meer terug nemen. Ook niet meer ongedaan maken. Er iets achteraan sturen zou de boel nog net wat erger maken of er ineens de aandacht op vestigen. Echt, als ik het zo opschrijf vraag ik me werkelijk af wat u wel niet van mij moet denken. Was ik maar wat minder onhandig...

Maar wie weet had ze het nog niet zo door. Of las ze het gewoon zoals ik bedoelde. Als grapje natuurlijk, snapt u wel toch? Maar ik kreeg vervolgens geen reactie meer. Dus of zij zaten inmiddels romantisch diep verzonken in hun romkom of zij dachten diep na over wat ik hun hier ter oren had gelegd.

Kan ik nog over straat? Oh ik draaf weer eens door... Doe toch niet zo moeilijk mens!

11 opmerkingen:

  1. Haha hoe herkenbaar, dat zou net wat voor mij zijn geweest! En een romkom ik kende het tot een minuut geleden ook niet, weer wat niews geleerd. Maar ik ben bang hier in huis ook niet erg van toepassing gezien mijn lief zeker niet van rom houdt, kom is nog wel leuk zolang er maar geen rom in voor komt snap je ;) Fijne dag en geniet van je kleine man ;) (en dat was niet zo bedoeld als het er staat maar je snapt het wel denk ik ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ja nu vatten we natuurlijk alles verkeerd op ;-)

      Verwijderen
  2. Haha, ja, zo'n opmerking uitleggen maakt het alleen nog mar erger... Maar ze heeft m vast wel gesnapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oef u heeft de gewoonte dingen erg ingewikkeld te maken voor u zelf mevrouw! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. evy heeft toch ook een schema en muziek voor 5 - 10 km, daar zitten volgens mij ook versnellingen in...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt. Ik krijg ze alleen niet meer gedownload :-(

      Verwijderen
  5. RomKom ahaaaa weer wat geleerd ik kijk heel geen tv dus hier ook geen romantiek voor de buis hihi
    En wat betreft je app, kostelijk en herkenbaar voor een beelddenker :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier precies andersom.. als ik bij mijn man ben, zit hij heerlijk te zwijmelen bij romantische series.. en ik val in slaap.. vind er niks aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whahaha herkenbaar :) Ik type ook wel eens dingen die ik dan later teruglees en denk: hmm... dat klinkt wel heel gek eigenlijk... Nou ja, gelukkig weten de meeste mensen dat een getypt woord heel anders kan overkomen dan een gesproken woord :)

    Voor wat betreft dat hardloop-verhaal: Ik heb zo'n programma op mijn iPod staan! Is van Renate Wennemars. Ze traint je dan voor een 5km loop. Heb mijn hardloopschoenen aan de wilgen gehangen omdat ik het gewoon doodsaai vind na een half uur rennen maar heb dat programma nog wel dacht ik. Als je wilt kan ik wel proberen het naar je te mailen ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh dat is lief. 5 km lukt alleen al, wil nu verder. Maar dank voor de tip, ga eens op zoek, misschien heeft zij ook een vervolg training. Liefs

      Verwijderen