woensdag 15 mei 2013

Knap kunstje


Kleine meid is inmiddels wel zo groot dat we aardig leuke gesprekken met haar kunnen voeren. Echt leuk. Ze is grappig, slim en zeker niet op haar snoet gevallen. Heeft ze ook nog de leeftijd om bij elke scheet een forse discussie aan te gaan.

Probeer ik één en ander nog wat opvoedkundig te houden is ze me zo nu en dan te slim af. Het spook.

Vanmiddag:
Kleine meid luistert niet.

Mama: ik tel tot drie. Eén… twee… drie…
Kleine meid luistert nog steeds niet en gaat naar de muur.

Kleine meid dramatisch stampvoetend, een hoofd op onweer en dikke krokodillentranen: Mamaaaa. Ik. Wil. Nieuwe. Oren. Kopuuhhh…

Vanavond:
Mama: er zit een vinger in je neus

Kleine meid: knap kunstje he mama?

Ahjaa, sluiten we de dag toch weer positief af vandaag J

15 opmerkingen:

  1. hahahahahahaha ik zeg : koesteren die momenten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die opmerkingen. Ik heb ook een rooie en die haalt ook van die streken uit terwijl mijn blonde heel anders is.... Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whihihihihihi heerlijk die opvoedkundige momenten en de antwoorden die nog veel wijzer zijn
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he .Ik heb van de week K3 gedaan.
    Ik zei ik zal effe optreden, zei vriendje van mijn zoontje ga je K3 doen dan?
    dus ik naar buiten en ik zei ik ga K3 doen dus het werd handjes draaien, nou de kids snapten er niks van. Ja ik zou effe optreden......
    geniet er maar van voor je het wet zijn ze groot.
    Groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha heerlijk dit. Hier ook af en toe uitspraken. Lach me soms dood.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hihihihi (dat wordt nog wat hahahahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen