vrijdag 19 april 2013

You make my day!

Het is wat dat slapen. Of niet slapen, beheerst het momenteel mijn leven. Een stapje vooruit, twee stapjes terug, voelt het momenteel als terug bij af. Niet bij de pakken neer zitten hoor, we gaan stug door. Zit er nog een moeilijk weekje aan te komen, beloofd het daarna allemaal makkelijker te worden. Zonniger. Relaxter... Hoera!
Viel er tijdens ons ochtend-slaap-ritueeltje een pakje door de bus. Kon ik dat boven horen maar mijn nieuwsgierigheid bedwingen. Had ik daar nou één keer aan toe gegeven, had ik de afzender misschien ontmoet. Die lieve Doortje wist zich helemaal naar mijn huis te slepen, belt ze niet even aan. Volgende keer wel doen hoor.

Ben ik er toch wel even stil van. Wat een verassing. Van iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken. Gewoon zomaar ook nog. Zo lief. Dorine, You make my day!

Ligt er nu tijdens het typen een kleine man in mijn armen te slapen. In zijn nieuwe tenue. Een nieuwe favoriet voor van de zomer.
 
Werd ik van de week ook nog verwend door Esther. Ontving ik haar teacard. Durf het haast niet meer te vermelden. Mocht ik zelfs iemand opgeven die er ook eentje had verdient. En dat viel allemaal in hele goede aarde. Dank je lieve Essebes.  








12 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwww wat een prachtige spullen heb je gekregen zeg ♥♥♥ liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat niet slapen hebben wij met onze twee jongens ook gehad. Hield mezelf maar voor dat als ze 18 zijn en mij snachts nog steeds wakker maken dat ze dan op zichzelf moesten gaan wonen. Inmiddels gaat het bij ons een stuk beter. Er is dus hoop!!! Pak je rust als het kan en veel sterkte! En geniet van die lieve mensen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat staat die leuk bij hem. Zo'n opkikkertje kan je wel gebruiken :)
    Kleine man slaapt overdag hier ook bij mij elke dag op schoot :(. Ik dacht van zo'n fietstochtje word je wel moe, maar helaas ook niet in bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg wat je hebt gekregen! Fijn dat er al iets verbetering in zit. Vanochtend werd ik wakker in het verkeerde bed (dat van mijn jongste zoontje), dus hier gaat het ook nog niet altijd zoals het hoort. Maar met de andere twee slecht slapers is het uiteindelijk helemaal goed gekomen. Dat houd ik dan maar voor ogen.

    Fijn weekeinde!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hopelijk helpt al dit leuks om je er een beetje doorheen te slepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk shirtje! En wat een lieve foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat shirtje is super. Past bij hem qua kleur!

    Slapen moet je leren, he!

    Sterkte dan de komende week ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk shirtje van Doortje! Inderdaad om helemaal van op te fleuren, en het past hem geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig mooi shirt heb je gekregen! Het staat hem echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmm ik zie dat ik nergens gereageerd heb. Ik lees je wel hoor, maar dan op mijn telefoon. Vandaar dat het soms wat stiller is. Super lieve foto's zijn dit! En wat lief dat je dat zomaar gekregen hebt :D

    BeantwoordenVerwijderen