zondag 14 april 2013

Verwend

Nou nou, ben ik verwend zeg. Was ik me toch blij met de postbode deze week, ik kon hem nog net niet zoenen. Dat zou raar zijn denk ik. Wist hij ons wel te vinden.
 
Kreeg ik van Prutselz deze, als bedankje voor mijn Give away. Ben ik ook helemaal in de ban van stempels maken, is me dit nog wat te priegelig. Een echte Maya de bij. Waar zou dat nou toch op slaan???

En ja, die kleine hoorde dus in zijn bed te liggen. Het valt me niet mee met al die afleiding zo om hem heen.... Het mannetje is veel te druk. Van wie zou hij het hebben???

En daarna een heus kado van Trui, miss Creatuurtje, als bedankje voor mijn pif. Het wel bij iedereen bekende zakdoek hoesje. Kreeg ik nog net uit de vingers van die kleine rode draak geplukt. En nu we het dan toch over die kleine rode hebben.... Trui deed de te kleine lievelings trui van haar meiden er bij. Maffe Trui, denkt u toch eens aan die verzendkosten helemaal vanuit Belgie!!!!
***
Kijk, ben aan het 'pseren' mama....
***

Maar u ziet, deze valt in goede aarde hier.
Ja en oeps, deze ontsnapte even aan de aandacht. Denkt toch al dat het zomer is.

16 opmerkingen:

  1. Ach, die kleine in z'n rompertje.... Lekker ding ! Wat waren die van mij ook zo lekker....hahaha. Ik vind dat zo schattig. Die "jong" met hun rompertjes en dikke billetjes....Maar nu heb ik alweer twee van die lange jongens naast me lopen. En mama en papa ? Die zijn dom en stom ! Wat wil je ? Ze zijn ook al 15 en 17,5 jaar.....Nee, ik mag geen billen bijten meer. hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hier wel hoor, heerlijk dat babyspek. Al heeft kleine meid daar niks meer van over....

      Verwijderen
  2. Heerlijke foto's! (hah die kikker stempel van Trui..1 van mijn eerste 3 gemaakte stempels;)) T is je van harte gegund!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die kikker zat op de verpakking maar vond hem zo leuk :-)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke foto's Maai! En hier loopt Em steeds op blote voeten buiten, zonder jas. Sporen niet die kindjes :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Maai, zit net je blog weer even te lezen. Wat heerlijk geschreven en...Wat zijn je kids plaatjes (de kleine man wordt ook al snel groot :-)) Zoennnn uit Thailand, xxxx Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die trui van trui is de verzendkosten meer dan waard toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vwala :-) Vond ik ook :-) Fijn dat hij al zo mooi past! Maya de bij, keischoon!

      Verwijderen
  6. owow die lieve Trui en weer kunst van Prutselz....ja ik snap dat jij de postbode wel kon zoenen haha.
    Heb wel een mailtje van jou ontvangen dat je de adressen nog door zou mailen ;)
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé wat leuk Maya de Bij, jeugdsentiment voor mij. En wat heb je toch een heerlijke kinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk toch die verwennerij. Die stempel van Maya de bij vind ik super zeg, dat keek ik vroeger.
    Zijn toch maar een droppies die kids van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd nog met je nichtje! haha je kleine man denkt dat het zomer is, in zijn rompertje buiten. Leuke foto's van je kinderen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen heb je gekregen. Die maya de bij is wel heel leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke pakketje seg.
    en die foto's schitterend.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is inderdaad een hoop verwennerij zeg! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen