donderdag 18 april 2013

Om op te fleuren

Goedemorgen!!! Een zonnige J

Slapen gaat hier met ups en downs, maar nog te vroeg een balans op te maken. Doen we over een weekje eens een keer. Voor nu zie ik al lichte verbetering en daar ben ik meer dan tevreden mee, wie had dat gedacht. Blijft het toch moeilijk. Deden we het bij kleine meid volgens het boekje, kleine man is lastiger, hij is nou eenmaal de tweede, heeft een peuter zus en daarmee een minder strak bedtijdritueel. Frustraties alom. Hou vol, we doen ons best... 

Wordt er ook aan verschillende kanten roet in het eten gegooid met een papa die rond bedtijd moet werken en prikjes van kleine man met koorts en pijnlijke rode benen tot gevolg. Slapen wil wel, mama loslaten niet.

En zo wilde er dus helemaal niks lukken. Kropen er om niks tranen omhoog, de vermoeidheid slaat toe. Pakte ik om mezelf op te fleuren weer eens de naald. En mijn mand met gekleurde wolletjes. En omdat onderzetters het helemaal lijken te zijn en ik nog niet in het bezit was van een vrolijk paar....

Zo simpel, zo snel....
 
Helemaal in stijl van mijn mokken. Er gaan er nog meer volgen. Ik word er blij van. Vandaag een betere dag. Lekker naar buiten, de zon en zandbak in J




15 opmerkingen:

  1. Toch wel fijn dat er enige verbetering in zit. Wat een gezellige onderzetters! Ik haak ze altijd (ahum, net alsof ik er dagelijks 10 maak...) in 1 kleur maar dit is eigenlijk veel vrolijker! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er vrolijk uit!!! Mooi hoor!

    Fijn dat kleine man langzaam vooruit gaat! Mijn schoonzusje heeft ook zo'n -alleeen-op-mama-slapertje- :o)
    Ben heel benieuwd hoe het gaat...Ik denk dat ik dan het boekje ook voor d'r aan schaf! Succes!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je fleurt de dag wel op! Leuk! (gouddraadje er tussen staat ook erg leuk;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, hoe maak je dat? Of eigenlijk wil ik vragen, waar kan ik het patroon vinden. Heb net een paar bolletjes gekocht, bezigheidstherapie. Kroontje voor op een broche is af ... en dat van dit haakleek...!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke mokken. Kan me voorstellen dat dat je opfleurt!
    Leuke onderzettertjes die je gemaakt hebt. Heerlijke plaatjes. Hier is de lentekolder ook losgebarsten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie onderzetters! Lekker fleurig, ik snap heel goed dat het je opfleurt. Fijn dat er verbetering in zit.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn enorm mooi, succes met het slapen van de kleine maar ook voor jezelf
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie onderzetters! Ik vind de kleuren prachtig en lekker zomers. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker kleurrijke oppepper. Geniet van het zonnetje!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vrolijke onderzetters!!
    en heus het komt goed met kleine man. hou vol !!
    wel fijn dat je al wat verbeteringen zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ..zo simpel..zo snel..en zo leuk!! Daar fleurt alles meteen van op, zelfs je humeur:-)...kleine man wordt zomaar ineens grote man en dan vergeet je al dit soort opgroei ellende...totdat je het bij iemand anders leest (zoals ik bij jou) en dan weet je het allemaal weer...hoe het was...zucht...ik leef met je mee:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kleurtjes die onderzetters en met de zon erbij vandaag fleur je helemaal van op.
    Ik hoop voor je dat de verbeteringen doorzet. Hier ook een zwaan kleef aan bij mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg! En ook een afzienbaar karweitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt! Als je daar inderdaad niet vrolijk van wordt?! Nu nog een beetje slaap/rust en zon erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! Fleurig. Ik wens je een zonnig weekend met rust, daar knapt een mens van op. Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen