zondag 28 april 2013

En nog een stelletje

En tussen door vond ik nog ergens wat tijd. Het haakt ook zo lekker weg. Even een rondje tussendoor. Nog even snel een nieuw kleurtje. Zijn deze leuker dan deze?
Zit ik u hier weer een beetje te vermoeien met nog een stel van dat soort onderzetters. Gut gut. Er gaan er nog wel wat volgen. Ook leuk als klein kadotje. Om iemand een beetje op te fleuren.

Zit ik dus met mijn mandje naast het bedje van kleine man. Of inmiddels gewoon beneden met mijn oor naast de babyfoon, kleine man doet het best aardig zo ineens. Misschien toch een goede zet geweest, die E. Pantley. Het is spelen met de duivel, ik hoor wat. voor afkloppen is het te laat. Hallo kleine man....

Maakten ik deze om weg te geven. Maar blijkt wel weer dat ik dat toch niet zo goed kan. Ze passen zo goed in mijn eigen casa. Heb ik nu dus al weer twee stapeltjes, kan ik ze zomaar aanpassen aan mijn gemoed. Voor mijn fleurige. vrolijke zelf :-)

En ondertussen buiten ook steeds meer kleur. Happy me. Fijne zondag!







11 opmerkingen:

  1. Deze zijn ook erruug leuk!!! Mooie kleurtjes!
    Kleine man doet het goed...fijn hoor!

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vind ik leuker, maar alleen omdat dit mijn kleurtjes zijn hihi ! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat kleine man het goed doet. En prachtige kleuren. Heerlijk he die zon, kan ik ook zo van genieten.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig iets meer rust..je onderzetters zijn weer mooi (straalt ook een zekere rust uit)Geniet van de zon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou mij verveel je er niet meer hoor ik vind ze enorm mooi ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O fijn om te horen dat kleine man wat beter slaapt. En je onderzetters zijn weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren gebruik je ervoor, en wat ben je heerlijk bezig zo,. hoeveel nog te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jij kunt aardig goed haken zie ik. op deze blog:http://by-ilona.blogspot.nl/ staat iets heel leuks gehaakt, kun jij vast ook maken. groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er super uit, mooie kleuren ook! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmm ik vind beide series onderzettertjes leuk eigenlijk... Mag dat ook? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. SMAK! Ik heb je PIF gekregen met oa 4 super leuke onderzetters als deze alleen in andere kleurtjes :) :) Heel vrolijk! Binnenkort zal ik een berichtje op mijn blog plaatsen :)!!! Ohja en je lapjes zijn ook binnengekomen

    BeantwoordenVerwijderen