dinsdag 5 maart 2013

Zon + zand =

 
***

 
***
 
 
***


***


15 opmerkingen:

  1. prachtige plaatjes!!!!!!!!dubbelop genieten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh, wat een leukerds :-) Van mij mag dit weer voorlopig wel zo blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke zonnige voorjaarsfoto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oww wat een prachtige foto`s zeg ♥
    Extra genieten zo.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he ! Ik heb trouwens een mama in mijn bloglovin met een jochie dat kon net het tweelingbroertje van jouw dochter zijn.

    Mamanatuurlijk heet ze zoek maar eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige foto's van mooie kindjes!! Wat lijkt die kleine man op jou grote man zeg!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's van je kinderen. Ik heb ook zo genoten van de eerste zonnestralen. Ik moest heelde dag werken, maar ik heb een baan waarbij ik ongestoord met de kinderen naar buiten kan. Lekker gewandeld naar de kinderboerderij en 's middags in onze grote kinderdagverblijf tuin. Ik merk dat het de kinderen ook echt goed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou inderdaad.... Kunnen de energie weer kwijt!

      Verwijderen
  8. Heerlijk genieten! :D
    Mooie foto's, nog zo'n voordeel van de zonnestralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. moesten haar oortjes ook wat bruin worden :)

    was het gezellig vandaag met nichtje LA

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier ook, het zandbakseizoen is weer geopend!

    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen