vrijdag 1 maart 2013

Van alles te vieren give away!

Jaaaa, ik kondigde hem al aan, maar hier is hij dan echt. Mijn 'van alles te vieren give away'. Vieren dat ik het magische getal van 100! volgers heb bereikt, joepieee!!! Vieren dat we eindelijk na 4 jaar onze trouwdatum hebben vast staan en zelfs al de lokatie geboekt, dat we 5 jaar bij elkaar zijn. Vieren dat ik zo ontzettend blij ben met alle lezers en leuke, lieve reacties. Omdat ik bloggen zo leuk vind en mijn ei er in kwijt kan. Vieren dat ik zo'n leuke, lieve kindjes heb die voor voldoende schrijf inspiratie zorgen. En vooral vieren dat het voorjaar in zicht is.

En dus geef ik op de eerste dag van de lente dit jaar een gehaakte zadelhoes weg en nog een kleine verassing maar die houd ik nog even geheim. Ik word er zelf helemaal vrolijk van. Krijg onbedwingbare zin er met mijn kinders op de fiets op uit te trekken. Dalijk met een rokje lekker zacht aan de benen.

Ja, foto gemaakt op het zadel van mijn lief. En nou zit hij echt niet te wachten op een zacht aan zijn billen, bloemig en fel gekleurd zadel maar nam hij vanmorgen mijn fiets. Als bijna elke ochtend de afgelopen weken. Omdat zijn eigen band al een behoorlijk tijd plat is. Het was dus even niet anders.

Hoes is rekbaar en wordt om het zadel gehouden met een elastiek.

Dusss..... leuk voor je eigen fiets? Leuk als kadotje?
Wat moet je doen om kans te maken?
* Volger worden van mijn blog. Via facebook kan ook.
* Een gezellige reactie achterlaten met daarin gewenste kleur(en), deze blauwe blijft bij mij :-) en voorkeur voor meer of minder toeters en bellen...
* Linkje of reclame maken is geen vereiste maar zeker leuk! Kan op facebook door het delen van dit bericht.
* Hard duimen...

En ohja, maakt u zich niet druk. De voortgang dag nummer 3 staat voor morgen op het programma!








65 opmerkingen:

  1. Oooooooooooohhhhhhhhhhhh super leuk!!

    Ik heb een heel goed idee: geef m aan de eerste reageerder weg?!

    :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, voor mij in groen en oanje? Met witte accentjes?

      Verwijderen
    2. PS: ik ook bijna een leuke give-away :)

      Verwijderen
    3. Leuk, ga je in de gaten houden :-)

      Verwijderen
    4. Dat vind ik eigenlijk ook :) Van mij mag je hem.... ookal vind ik hem geweldig mooi! Maar ja, fietsen doe ik niet.... ik wacht gewoon geduldig op de PIF van Mama Maai :)

      Verwijderen
    5. Haha ben je niet vergeten hoor maar heb tijd nodig. Deze hoef ik dus in ieder geval niet voor je te maken, weet ik dat vast ;-)

      Verwijderen
  2. Lieve kids, trouwdatum gepland, lente in aankomst meer dan 100 leden..ik zeg je gaat lekker!
    Ik doe graag mee met je gigagavegive away..heb nogal last van koude billen(echt waar) Daarnaast vind ik het ook een dotje om te zien ♥ Dus genoeg reden om zeker ja ik doe mee te schrijven bij je.
    Ik ga je zo linken op mijn fb (ik blog niet, maar dat wist je al geloof ik hihih)
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was weer even net te snel....de kleuren, paars,roze of rood tinten..allemaal leuk!

      Verwijderen
  3. Helemaal leuk, kies jij de kleuren maar alles is goed, iets gezelligs en fleurigs heb je vast nog wel in huis, ik ga een linkje plaatsen!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. n snufxc ; ;y mh;nuejxe k furmi lsiuf

    VERTAAL:
    ik kan bijna niet meer typen zit van te voren al mijn duimen blauw te draaien
    wat is ie gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffff!!!
    en ikkes word een beetje verdrietig want ik mag helaas niet meer fietsen, de mijne staat stil in de garage................omdat ik nogal een flauw val, willen de arten het nie meer hebben he....je zul maar voor unne auto vallen.....ook vervelend voor de automobilist
    nu heb ik 2 meiden en ik weet zeker die zijn er lyrisch van.....alleen de oudtse zit op een hogere school en dan ben ik bang dat ze hem weg zullen jatteren.......en dat ook voor de jongste...vind dat eeuwig zonde
    DUS want ik wil wel heeeeeel graag meedoen

    MOCHT IK HEM WINNEN daan krijgt mijn tweelingzusje hester hem

    en de kleuren staat er bij haar al bij gnif


    en wat een boel leuke dingen om deze give away te vieren
    ga snellos linkie plaatsen
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Jenneke, je meiden kunnen hem er heel makkelijk afhalen als ze hem toch willen. Tis gewoon een hoesje met onderin elastiek....

      Verwijderen
    2. ja ken ik nou niet meer maken ha ha...heb het mijn zusje laten lezen hihihi

      Verwijderen
  5. super leuk gemaakt. Ik doe graag mee. Bij voorkeur felle kleuren (rood, roos, ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. voor alles gefeliciteerd, klinkt allemaal super goed! (en stiekum kwam ik voor dag 3..maar dit is ook erg goed!!) ik doe mee, wil ook de blits stelen met zo'n geweldige zadelhoes!! (en wil m anders wel swappen ook)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. must have voor de fiets!!!!!

      Verwijderen
    2. Oeps..de favouriete kleuren; roze en paars..lekker in stijl van de fietsen van de dochters;)

      Verwijderen
    3. Nog nooit gedaan dat swappen maar wil het best eens proberen. Enige is... ik heb nog een paar PiF's in de rij staan, die gaan voor :-) Mocht je hem niet winnen trek dan nog eens aan mijn mouwen :-)

      Verwijderen
  7. LEUK lEUK LEUK!
    Zit toch bijna dagelijks op mijn fiets .... misschien dat ik zo het fietsen ook nog leuk ga vinden :-)

    Roze/paars .... dat zou wel heeeeel roze/paars zijn hihihihi

    Ik ga je meteen even linken meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. G*E*W*E*L*D*I*G W*A*T* E*E*N L*E*U*K*E G*I*V*E**A*W*A*Y
    daar doe ik zeker aan mee. En de kleurtjes laat ik aan jou over want smaak heb je. Wat zou het mijn prachtige fiets nog mooier maken.

    Je kan vast rekenen op heel veel aanmeldingen! Gelukkig sta ik er bij en ga snel een linkje voor je plaatsen.

    kus mamsebams

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, jij hebt echt wel wat te vieren zeg ! Ik waag graag een kansje voor zo een leukerdje in kleuren die jij mag bedenken (je hebt goede smaak). Volger ben ik natuurlijk al en ik doe even een linkje ! Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met alles wat er te vieren valt, en wij willen ook wel meedoen met je give-away,we linken hem wel even, en zijn natuurlijk volger geworden:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk Maya, ik denk dat hier een dame van 7 , Anouk dit erg leuk zal vinden. Mooie roze kleuren passen geweldig bij haar fiets.

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte met alles wat er te vieren is.
    Wat een super gehaakt hoesje, zou erg leuk staan op mijn blauwe fiets, gelijk een lentegevoel.
    De kleuren vindt ik zo ook heel mooi, dus duimen maar.

    Groetjes, Betsy v.d. Dool

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig vind ik je hoes,ik doe niet mee aan je give-away,maar wilde dat even kwijt haha,ik ben volger geworden,probeerde het pas al,maar toen werkte het niet,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da's echt prachtig! Bij mijn fiets zouden de kleuren lichtgroen, rood en blauw heel mooi zijn! Ik duim zeker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een originele weggever! Ik zou wel zo'n prachtige hoes willen winnen hoor! De kleur van mijn fiets is donkerrood/paars/zwart dus dan zou het in die kleurstellingen moeten zijn.
    Een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die is echt supermooi seg,die zadelovertrek.Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dat super leuk gemaakt! Je zou je fiets al voor de sier buiten laten staan met zo'n hoes.
    Ik waag een gokje voor fel blauw met geel, wit en rood, dat staat dan weer leuk bij het gepimpte fietsstoeltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig ben ik juist ook net aan het voorbereiden voor een lente give away.

      Verwijderen
    2. Leuk, ik hou ook jou in de gaten. Deed ik al ;-)

      Verwijderen
  18. Tof! Toevallig zat ik vandaag nog op zo'n zitje met gaten ... :D Dus hij zou hier erg goed van pas komen (en ookal was dat niet zo.. het is een plaatje!)
    Kleuren, toeters en bellen mag je zelf kiezen mocht ik 'm winnen... !

    alvast een fijn (droog... en niet alleen buiten :D) weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat jammer dat ik geen fiets heb. Hij is erg leuk! Btw. Wanneer komt de voorjaar op je blog? Krijg het steeds koud van deze sneeuwachtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Erg he? Wilde ik doen maar heb geen leuke zonnige foto. Moet ik nog even maken. Hoop wel deze week :-)

      Verwijderen
  20. Wat een ontzettend mooie zadelhoes. Moest ik er eentje winnen laat ik de kleurenkeuze, toeters en bellen volledig aan jouw creativiteit over. Zo blijft het een verrassing. Ik weet zeker dat hij sowieso mijn fiets zal opfleuren.

    Grts
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhhh superleuk!!! Gisteren veel gefietst, zo'n hoes onder mijn poep zou perfect zijn :-) Als ik hem win, graag in het groen, de toeters en bellen aan jou exemplaar zijn perfect! En nu dag 3 lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jee...had ik bijna deze SuperGiveAway gemist!!! Ik doe graag mee!!! Paars, turquoise allebei goed!
    Zit hier ook dagelijks op de fiets, zomers zelfs met veel plezier :o)

    Natuurlijk zet ik een link op m'n blog.

    Mocht ik hem niet winnen dan ga ik hem zelf haken...vindt hem geweldig!!!
    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah, Saskia is jou mam en je bent net zo oud als mijn dochter die ook gaat trouwen over een tijdje en nu zwanger is dus allemaal leuke redenen om jou te gaan volgen. Het slaat nergens op ik weet het maar het is midden in de nacht en ik smacht naar slaap die niet wil komen dus mijn hersens zijn niet helemaal helder ;-))Maar om een lang verhaal kort te maken ik ben je nieuwe volger en doe heel graag mee met je gave weggever ik heb een witte fiets dus een lekkere knalkleur op mijn zadel bv. paars zou super zijn en ik ga een link op mijn blog plaatsen, gaap welterusten, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk leuk! Zwanger is mijn zus ;-) Ik niet voor zover ik weet, de rest klopt wel :-D

      Verwijderen
  24. Graag wil ik ook meedoen voor zo'n prachtige zadelhoes.
    Ook zou ik dan graag voor net zo'n blauwe gaan.
    Blauw is namelijk mijn favoriete kleur.

    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi,
    Ik vind je blog erg leuk en ben volger geworden.
    Ook doe ik natuurlijk graag mee aan je give away, wat een super leuke zadelhoes!
    Zelf zou ik hem ook graag in het blauw willen, maar dan met geel en iets feller roze. De bloemen erop vind ik ook helemaal leuk.

    Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    Groetjes, Deborah
    deborahhaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk! Sinds kort ben ik ook aan de haak geslagen ;-). Geweldig leuk om te doen he. Zo'n zadelhoes kan ik nog niet hoor.. daarom doe ik graag mee! Ik wordt volger en zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    Tja, wat voor kleuren. Ik vind deze geweldig. Ik heb precies zo'n kleur blauwe fiets. Dus wat mij betreft mag je een blauwe voor me haken met heel veel gekleurde vrolijke bloemetjes aan de zijkant.

    Hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een heerlijk lentegevoel krijg ik bij het zien van je fietszadelhoesje ! En die kleuren: schitterend ! Ik doe heel graag mee aan je give-away en mocht ik winnen mag het quasi hetzelfde zijn van kleuren en bloemetjes ! (Behalve dan dat roze streepje, dat mag een ander fris kleurtje zijn want ik hou echt niet meer van roze, na de ellendig lange "roze" voorkeur-periode van mijn dochters...). O en het mag gerust met meer van die toffe bloemetjes achteraan. Gewoonweg prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke Give Away joh.
    Ik haak veel maar alleen kleine bloemtjes voor haarspeldjes en heel soms kleine kleedjes.
    Maar hier ben ik nog nooit op gekomen. En omdat ik bang ben dat ik er toch niet echt de tijd voor heb.
    Doe ik graag mee met deze onwijs leuke actie.
    Ik zat te denken aan knalroze zachtroze en wit.....
    Ik zou het erg leuk vinden als je ook een kijkje op mijn weblog wil nemen en me wil gaan volgen.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja ik zal ook nog even een linkje op mijn blog plaatsen.
      Groetjes,
      Nelleke

      Verwijderen
  29. Kom ik om mijn luie zondag na veel doorklikken zomaar bij jou op je blog... Leuke blog en ook een heeel leuke give-away! Gefeliciteerd trouwens met alles wat er te vieren valt! Ik doe graag mee en natuurlijk word ik volger. Enne mocht ik winnen dan vind ik paars of aqua als hoofdkleur mooi en de rest laat ik graag aan jou over..
    Fijn weekend!
    Janine
    o ja, ik heb zelf ook een give-away, kom je ook even bij mij buurten?
    www.breien-en-beppen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met alle festiviteiten die er aan staan te komen. Ik wil ook heel graag meedoen aan deze supergave give-away. Je zult straks met je billen toch op zo'n zadelhoesje zitten. :) Fijne zondag! Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi,
    Ik ben d'r weer en helemaal bijgelezen bij je.
    Sterkte met de potjestraining.
    En natuurlijk doe ik graag mee aan je mooie give-away.
    Ik ga een link op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. owww wat een leuke hoessssssssssssssssssss!!!!
    ik ding graag mee!
    en dan voor een lichtgrijs hoesje met roze en geel en dit prachtige blauw.
    voor de strepen en bloemen.
    ik lees je blog altijd met veel plezier en herkenning, al zijn mijn kinderen allemaal al volwassen.
    even een linkje op mijn blog plaatsen naar dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat mooi zeg!
    Ik doe heel erg graag mee, paar en roze zijn mijn lievelingskleuren!

    Ik plaats een linkje en tevens een give away bij mij!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik krijg zaterdag mijn nieuwe fiets, deze past perfect bij de kleuren van mijn nieuwe fiets... moest ik niet winnen mag ik dan aub het patroontje (eventueel tegen betaling?)

    Alvast bedankt, en ik duim dat ik hem gewoon win!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou, dat duimen ga ik zéker doen. Ik vind deze mooi en hoewel je deze zelf wil houden zou ik dan graag, mocht ik de give away winnen, dezelfde leuke kleuren hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jeetje...helemaal gemist..wat een superleuk hoesje geef je weg!! Ik doe natuurlijk graag mee (met zoiets mag mijn fiets tenminste gezien worden!:-)) Gefeliciteerd met al die leuke dingen die het waard zijn om een feestje voor te vieren! We gaan de trouwplannen natuurlijk ook weer even op de voet volgen..LOL..Ik ga een linkje plaatsen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi wat een leuk zadelhoes is dat. In mijn zadel zit een scheur dus die kan ik mooi bedekken zo, als ik win. Graag in grijs zwart als basis kleur of zacht bruin. De verdere kleuren mag jezelf bepalen en de versieringen ook.

    Ben volger 116 geworden.

    Groetjes veronica de handwerk miep

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke hoes is dat zeg!!!!
    Ik zou hem graag winnen, mijn fiets is licht (baby) blauw, dus alles wat daar leuk bij staat vind ik leuk. Ik geef je hierbij de vrije hand!
    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik kende je blog helemaal niet, kwam via via hier terecht. En wat is het hier super leuk. Ik ga je graag volgen en ik doe graag mee aan deze prachtige vrolijke give away. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  40. zo, die past perfect bij de gehaakte jasbeschermers op de fiets van mijn dochter. Ik doe heel graag mee. Je blog is trouwens heerlijk om te lezen en te kijken!!! ik ga even duimen dat ik winnen mag

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een superleuk zadeldekje!! Hij past echt helemaal bij de nieuwe fiets van dochterlief. Ze heeft een zelf bij elkaar gespaarde (en verjaardagsgeld) LIEF! fiets in blauw/paars met bloemen. Alleen het zadel is "saai".
    Deze in de paars-blauwe kleur van het bloemetje van je eigen variant. Verder zijn haar lievelingskleuren roze, paars, blauw, rood en een beetje groen. Maar als de basis paars-blauw is, helemaal goed! Nu duimen....

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat super! ik doe graag mee. Groen en paars zijn mooie kleuren.

    groetjes,
    mjmb

    BeantwoordenVerwijderen
  43. SUPERleuke give-away, waar ik heel graag aan meedoe!
    Kleurtjes? Verras me maar! Ik hou van felle kleurtjes! :)
    linkje op mijn blog: http://selfmade-matilda.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een bof dat ik nog mee kan doen, want zo'n gezellig zacht fietszadelhoesje is precies wat mijn fietsje nog mist. Ik houd van alle felle, uitgesproken kleurtjes en combinaties, dus mocht ik de gelukkige zijn dan laat ik de keuze aan jou en laat mij graag verrassen. Gefeliciteerd met alle behaalde mijlpalen en mooie dingen in het vooruitzicht. Geniet!

    Lieve groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Op de valreep kan iknog net meedoen ,mocht ik de gelukkigste zijn kies jij maar de kleuren lekker fel.
    Groetjes nog een fijne dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Superleuk zeg!
    Ik hoop dat ik win want zo'n zadelhoesje lijkt me heel vrolijk op mijn omafiets;)
    Ben natuurlijk volger geworden en zal eens kijken hoe ik een linkje kan plaatsen want ik heb me nog niet echt verdiept in veel dingen van blogland.

    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. op de valreep , heb je foto al meerdere malen voorbij zien komen op verschillende blogs. Ik doe graag mee ben volger geworden.
    Ik heb een blauwe fiets en hou van toeters en bellen.
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen