vrijdag 29 maart 2013

En daar gaan we weer....


Hoe kon het ook anders, hadden we deze winter het spugen en race verhaal nog niet gehad. Kon ik zomaar denken dat we eens zouden worden overgeslagen, giller toch? Dus daar zitten we dan. Had ik van de week nog ergens een sprankje hoop dat papa gewoon ergens een rotte appel had gegeten, ben ik nu bang dat de kinderen die zelfde rotte appel vannacht zijn tegen gekomen, bah. Ja, en net nu we vandaag ons vers gebakken, kersverse, prachtig en zeer bijzondere nichtje wilden gaan bewonderen. U leest het goed J. Helaas voor ons dus, de goden zijn ons niet zo positief gezind.
Als ik even een vluchtige berekening maak ben ik vannacht aan de beurt, ik houd mijn vingers gekruist. Probeer die appel gewoon maar te negeren misschien. Tot die tijd mag ik de rotzooi ruimen. Met een knijper op mijn neus en een roze bril, zeer charmant inderdaad. Plantte ik mijn kleine meid voor haar middernacht onder de douche, stond het arme ding te trillen als een rietje. Kon kleine man direct voor hem ook middernacht de slaap niet meer vatten, lagen we met z’n allen rond de klok van 23.00 uur eens in ons bed. Nou, allemaal in een ander bed, de details zal ik u besparen. Begon helaas ook kleine man.
En ach mijn dappere, weet zich vanochtend met zichzelf geen raad. Kreeg ze zomaar een beschuit naar binnen en leek weer richting haar boevige zelf te gaan. Wist ze in één zin te melden dat ze een koekje wilde, of twee of misschien wel vijf en dat ze zich niet lekker voelde. Kleuren haar wangen de loop van de ochtend steeds roder, belandde ze eind van de ochtend met speen als hoopje ellende op de bank voor de tv en uiteindelijk om 11.00 uur in coma in haar bed.
Laten we de kaboutertjes dus even hun werk doen, krijg ik straks, vanmiddag een weer levendig kleine meid terug? En dan ook meteen een vrolijke kleine man? En schone was en een fris huis misschien?

19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nichtje!!!!!
    En oef dat is niet waar je op zit te wachten hadden ze jullie huis maar overgeslagen...sterkte
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nichtje!
    Ach en je moest al wachten en nu kan je haar nog niet bewonderen.
    Ik hoop dat jullie snel opknappen en dat je er gauw heen mag.
    Sterkte met de zieken en nu heel hard duimen dat jij overgeslagen wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooooooooow een lief klein nichtje, zo heerlijk! Nee niet handig om met race en alles haar te gaan bewonderen. Maar dat gaat vast snel goedkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...Gefeliciteerd met je kleine nichtje!!! Wat fijn dat ze er eindelijk is :o)

    En jemig...het zit jullie ook niet mee zeg.
    Heel veel sterkte...en beterschap!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, je treft het wel zeg! Kun je niet eens naar je kleine nichtje.... Nu maar hopen dat die spuugellende snel over is (en je het zelf niet krijgt). Sterkte!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je kleine nichtje..
    maar vooral ook sterkte en beterschap in huis..hier net 4 weken in de waterpokken gezeten;krijg steeds meer zin in voorjaar;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww...allereerst van harte met je nichtje!! Het zit ook allemaal weer niet mee bij jullie, als de een iets heeft kun je wachten tot de andere het ook heeft, balen is dat toch altijd....heel veel sterkte meis en ik hoop dat het van zeeeeer korte duur is en jullie toch heel binnenkort je babynichtje kunnen gaan bewonderen!! Grtzz..maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. feliessssss met je nichtje

    en wat jammer zeg tis jullie ff niet gegund

    lieve groet jenneke

    fijne dagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliesssss met je nichtje zeg ♥
    Het zit niet allemaal zo mee bij jullie zeg, sterkte hoor.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je nichtje meis!!!!

    En beterschap voor jullie allemaal .... hoop dat jullie er snel weer boven op zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je nichtje! Ik hoop dat ze allemaal gauw zullen opknappen. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oef en succes vannacht dan maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, het houdt echt maar niet op bij jullie. Sterkte zeg.
    Ik benijd je niet wat dat betreft.
    Wel gefeliciteerd met je nieuwe nichtje. Ik was al benieuwd hoe lang het nog zou duren. Maar ze is er dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooohhh... er zijn dingen die je liever niet wilt delen! ;) sterkte en succes vannacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je nichtje! En beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhhh neeeeee.. Dus je hebt het kleine meisje nog niet vastgehouden? Sterkte mop!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bah, bah, bah! Daar zit je echt niet optie wachten. Vind het ook een vieze aangelegenheid altijd. Veel sterkte ermee meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. veel beterschap hoor

    groetjes sannie
    ps: fijn pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik las net bij je moeder dat je zus bevallen is van een heel knap dochtertje. (jaja ik moet nogal wat 'bijlezen' haha) Proficiat! Hoop trouwens ook dat de mand met rotte appels inmiddels leeg is bij jullie en jullie allemaal weer gezond rondhuppelen!

    BeantwoordenVerwijderen