zaterdag 23 maart 2013

DIY kraamkado

Echt iets voor mijn Lief om zaterdag middag 16.30 uur te bedenken morgen maar eens een kraambezoekje af te gaan leggen. Kraambezoek kunnen we het trouwens misschien niet eens meer noemen, de kleine meid is inmiddels al wat maanden oud.
Maar, met lege handen kunnen we natuurlijk niet aankomen. Nog even snel naar de winkel gaat ons niet meer lukken, wij kunnen dat niet, even snel. Wat nu?
 
Mijn kleine man met zijn stinkende broek bracht inspiratie. Kreeg ik pas een fleurig exemplaar in mijn bezit. Een luierhoesje. Handig! Dat moest het worden.
 
Mja, lastig wel want deze mama mag dan wel een naaimachine hebben, echt ermee overweg kunnen is nog geen spraken van.
Toch proberen, anders Lief zijn eigen zaakjes maar laten opknappen, verklaart hij zelf zijn lege handjes maar.
Op naar Mme Zsazsa waar het originele idee inclusief patroontje vandaan komen.

Een duikje in mijn inmiddels bij elkaar gespaarde stofjes en lintjes.....
Even buffelen en ach, zo moeilijk was het niet, al gaat de volgende natuurlijk veel beter, veel netter en veel sneller. Een volgende gaat er vast en zeker komen, ik krijg me toch bijna de smaak te pakken hier.... 

Geslaagd! Voor de kleine Lily!
Ik hou van vrolijk.
En jakkes, nu moet ik dus mijn eerste naai project gaan weggeven.
Hopen dan maar dat de mama en papa er blij mee zijn.
Krijgen ze van ons een gevuld exemplaar!
 
 

21 opmerkingen:

  1. Dapper! Zomaar begonnen, en dan ook nog weggeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kadootje!!
    en is prima gelukt voor een eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een super leuk kado.
    Goed gedaan zeg
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klasse ik doe het je niet na.....♥ een pracht kado waar je mee aan kunt komen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, wat een mooie. Een heel handig kraamkadootje!
    Iets weggeven wat je zelf mooi vindt heeft nog meer waarde moet je maar denken1
    dikke kus voor dit prachtige resultaat.

    mamsebams

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tuurlijk zijn ze er blij mee! Tof zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappig ik geef ook nooooit mijn 1e maaksel weg maar vandaag dus ook (zie blog) die van jou is prachtig!!! Die gaan ze echt niet verruilen voor een gevulde luier hahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nah...wat knap!!! Ziet er heel netjes uit! Goed gedaan zeg!
    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe het je niet na. Wel een naaimachine hoor, maar vind het best moeilijk. Fijne zondag en lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat leuk! En nuttig. Zeker weten dat ze daar blij mee zullen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heeft Maai maar mooi voor elkaar gekregen...toveren kun je:-)! Ziet er goed uit hoor ennn vonden ze het leuk? Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje Maai. Die is leuk geworden!!! Mag ik er een bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha jahoor, neem er als ik tijd heb volgende keer wel eentje voor je mee!

      Verwijderen
  14. Die is mooi geworden! Denk dat de papa en mama waar ze voor bestemd is het alleen al waarderen dat je het zelf gemaakt hebt! Zou ik zelf wel erg leuk vinden!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die is super mooi gemaakt! Zie je wel dat het jou ook lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat goed zeg! knap wark. Soms heb je juist zo'n druk nodig hè, althans ik wel, om iets gedaan te krijgen. Overtref u zelf!

    Enneh, ik heb nog kaarten genoeg nog hoor, we hebben een flinke voorraad die we verdelen. Zegt het voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super leuk!!!
    Als je nog wat wilt oefenen... Ik hou me aanbevolen..;)

    -x- Je zusje

    BeantwoordenVerwijderen