zondag 17 maart 2013

Auw!

Die gene die vandaag in mijn buurt komt en laat ontvallen dat sporten gezond zou zijn, al is het een verwijzing naar, krijgt een pan naar zijn hoofd. Ik speelde een tournooitje. Gisteren de hele dag. Erg leuk, erg vermoeiend en dito confronterend. Jep, mijn conditie is waardeloos. Heb ik echt mijn best gedaan mij samen met vriendin P niet af te laten maken op de baan, ben ik er van overtuigd dat wij ondanks onze geïnde verliezen trots op ons zelf mogen zijn. 

Dit is dag 1 after. Dat dag twee after de ergste is op pijnlijk gebied wil ik niet aan denken, ik denk dat ik morgen dood ga. Ik weet zeker dat er vannacht een olifant is langs geweest en minstens boven op mij heeft gezeten, niet even maar de hele nacht. Of dat ik misschien ongemerkt ben aan gereden door een vrachtwagen. Elke vezel in mijn lijf doet zeer. En nou moet u mij niet gaan zitten uitlachen, want ik weet heus wel, het is mijn eigen schuld en ik had me niet zo moeten uitsloven enzo. Maar soms moet ik mij toch eens van mijn beste kant laten zien al ben ik mij er zeer van bewust dat ik vandaag zo niet overkom. Ik kreun en steun en leef de dag op paracetamolletjes. Ik gedraag me en beweeg mij voort als een hoog bejaarde dame die haar rollator of stok ergens is vergeten. En ik klaag er ook nog bij. Auw dus.

Maar goed, mijn sportieve carrière ligt ergens in het slop en ik probeer deze eruit te trekken. Niet zonder slag of stoot dat moge duidelijk zijn. Schijnt de zon mij vanmorgen zeer vriendelijk toe en nam ik mij gisteren voor de spierpijn er direct maar uit te rennen, pak ik vandaag elke smoes aan zo min mogelijk te bewegen, nogmaals auw, ik hou zelfs af en toe mijn adem in.

Maakt papa grapjes met kleine meid mij te tackelen en te masseren, laat ik me dat normaal gesproken uiteraard geen twee keer zeggen sta ik op dit moment dus klaar met die pan iedereen te verjagen die ook maar dreigt mij aan te raken.

U bent gewaarschuwd! 

14 opmerkingen:

  1. Haha...oh...sorry...ik lach je niet uit hoor!
    Meid meid meid toch...Ergens een bad in de buurt...thuis, bij de buren, elders?
    Deze flink warm vol laten lopen en vooral blijven liggen...:o)

    Sterkte...(ook papa en de kids)! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Warm bad. En er laaaaaaaaang in blijven.
    En met een pan schrik je me niet af hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoezo, was jij die gene die wilde beweren dat..... hahaha. We hebben een bad ja, ga ik inderdaad straks maar eens goed heet laten vollopen :-D

      Verwijderen
  3. Haha, sporten is echt heeeeel ongezond, wist je dat? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net de eerste 5 km gewandeld en voel mijn bovenbenen nu al, ik houd dus wijselijk mijn mond hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik zag van de week bij een fietsenstalling dat je een scootmobiel kon lenen, misschien een optie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. *proest* krijg beelden binnen
    sterkte XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, ze zeggen nog wel dat sporten gezond is....
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha een van de redenen waarom ik niet sport, ik heb zo'n hekel aan spierpijn :) O en aan zweten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zoiets als oma moesje en dan nog vele malen erger????

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie je helemaal staan met die "pan" hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee hoor... ik denk toch echt dat het die olifant was!
    (die komt hier ook wel eens langs) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh spierpijn, heb er een hekel aan.
    daar zeg ik lekker tegen nee dank u.
    dan ga ik liever gewoon wandelen.
    leuk om je blog te lezen

    groetjes sannie
    (http://sanniescreaties.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen