donderdag 21 februari 2013

Voorjaar in de lucht?

Misschien zit ik hier wel veel te optimistisch te wezen, het lijkt wel lente. En wat een voordeel met een beschutte tuin op het zuiden, het is zowaar al warm. Dus hup... naar buiten met de gatjes. Kleine man op het kleed, vermaakt zich eindeloos met de waterbaan. Nog zonder water... dat gaat zelfs mij nu nog iets te ver. De waterbakken van de vogels zijn nog bevroren, wat een contrast.
Mama in de zon met een kop hete thee!
 

Als ware huismus kan ik eindeloos door de tuin lopen kijken welke plantjes de kopjes al boven de grond durven te laten zien... Echt, het voorjaar hangt in de lucht.


Ik krijg er de kriebels van...
Kinderkamers kregen een grote beurt, heerlijk weer lekker fris.
Oh, ik kan niet wachten weer gewoon de deur open en genieten in de zon!!!


17 opmerkingen:

  1. Ga maar terug naar binnen, hier zijn net weer een aantal verdwaalde sneeuwvlokjes langs gekomen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke lentefoto's!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohhh wat heerlijk, hier ook kleine sneeuwvlokjes jakkiebah! Leuk blog heb je, ben hier via je moeder. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hetzelfde gevoel als jij, lekker die zon, maar het is nog best koud!
    Huiskamer en zolder een zwiep gegeven vandaag (komt ook omdat ik een logeetje krijg haha) én hyacinten in de vaas gekocht. Lekker voorjaar in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is die foto in Nederland gemaakt? Hier ijzig koud, beetje sneeuw valt er zo nu en dan. Oh, ik verlang ook zo naar de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook zon .... maar ook minivlokjes (die ik dan maar negeer)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als dat geen echte prille lentegevoelfoto's zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt gelijk: elk straaltje zonneschijn meepikken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerklijk zonnetje! Genieten hier alleen ook weer wat verdwaalde vlokken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owww wat is dit genieten als ik naar je foto`s kijk!
    Op naar de lente hoor. ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woon jij in hetzelfde land al mij??????? Vanochtend hadden we hier wel eventjes een heerlijke winterzon, maar die was veel te snel weer weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh...echt Lente!!!
    Hier stond de wind brrr...

    Ik verlang net zo naar de Lente/zomer als jij hoor....weg met die kou!
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk die zon, maar het was wel koud zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, het zit er echt aan te komen zo nu en dan. Genieten geblazen. En jouw helleborussen doen het al. Ik ga morgen ook eens kijken of ze bij mij ook zo mooi in knop staan.

    BeantwoordenVerwijderen