dinsdag 19 februari 2013

Verliefd


Sinds eind deze ochtend loop ik met een grijns op mijn smoelebak. En het mag er dan misschien wat raar uit zien, het lukt me niet deze te fatsoeneren tot een van normale proporties. Denk daar dan nog een enigszins zenuwachtig, huppelend figuur bij en uw plaatjes lijkt me compleet. Inderdaad, ik lijk wel verliefd.
En waarom dan wel niet? Nou… ik ben in mijn nopjes. Eindelijk lijkt het er eens van te gaan komen. Zit er soort van vorm in een dag die tot voor kort nog maar wat vage verre van structuur leek te hebben. De vage omtrekken beginnen vorm te krijgen. Locatie, gasten, kinderen, feest, datum. Inderdaad, de trouwdag. Uit de chaos van ideeën lijken we steeds beter een plaatje te vinden van wat bij ons past. En dat de dag bij ons past kan ik u inmiddels op een briefje geven. Het wordt een bijzondere dag. En ineens lijkt alles in sneltreinvaart te gaan. Hoe meer secondes er verstrijken, hoe meer ideeën we naar elkaar uitstrooien, hoe enthousiaster we worden.
Ik blijf maar jubelen. Over hoe geweldig en leuk. En raar. Want raar is het. Dat hele trouwen gedoe. Lijkt het ergens alleen maar een futiliteitje van een formaliteitje, voelt het toch zwaarwichtig. Iets voor als we later groot zijn, volwassenen.
Nou laten we dan maar eens even volwassen gaan worden en ons met zeer volwassen zaken bezig houden…. U hoort nog van ons J.

20 opmerkingen:

  1. Leuk :)

    Lekker je plannen delen met ons hier? Hihi, ook zolang het nog vaag is, gewoon, voor de gezelligheid?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je kan genieten van de voorbereidingen!! Ben nu natuurlijk wel erg nieuwsgierig... heb je, naast vlinders in je buik, ook niet een tipje van de sluier ;) die je voor ons kan oplichten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heerlijk allemaal!!!
    Ik hoop zo dat jullie mooi weer zullen krijgen...lekker buiten!!
    Heb je De Jurk al??? Spannend hoor :o)

    Geniet er lekker van...genieten wij mee! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn berichtje om te lezen. Straal maar lekker verder en geniet van de voorpret :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet lekker, want de voorpret duurt veel langer dan de dag! Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voorpret, heerlijk geniet ervan en ik doe met je mee.......

    Weet je dat je 100 volgers hebt.

    Dikke kus, mamsebams

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whoeiiiii zo leuk die voorpret.....enjoy!
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei...kijk dat is pas nieuws waar ik van geniet natuurlijk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk! Wij zijn ook met de kids erbij getrouwd en ik kan je vertellen; dat is heeeeeel speciaal! Heel veel voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, had je speciale dingen voor de kids geregeld?

      Verwijderen
  10. Klinkt zó goed! Heel veel voorbereidingsplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet er maar lekker van de voorpret! Een mooie lente of zomerdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow ik zou ook heel de dag lopen grijzen whaaaaaaaaaa.
    Klinkt goehoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Spannend, kriebels, genieten genieten en genieten.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hè wat spannend en leuk. Zo fijn als het wordt zoals echt bij je past. Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owww niks leukers dan dat plannen en uitzoeken meis! Die voorpret is net zo genieten als de dag zelf hoor!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat het zo lekker vorm krijgt :-) Ik ben heel benieuwd hoe jullie dag gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Spannend! Maar klinkt goed; als je er nu al een beetje van gaat zweven, fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen