dinsdag 26 februari 2013

Proost!

Zomaar een prachtige bos bloemen. Nou niet helemaal zomaar...
Vandaag vijf jaar geleden gaven mijn Lief en ik elkaar onze eerste kus.
Het begin van onze verdere toekomst samen...

Zo was het. Zo waren wij....
Onze leventjes in sneltrein vaart.
Nu alweer twee prachtexemplaren verder.

En still happy together!
Reden voor een feestje zou u zeggen. Dat feestje stellen we nog een half jaartje uit. Want gisteren legden wij de datum en lokatie vast. Om 'ons' met beste vrienden en familie en vooral heel veel kinderen te vieren. Proost!
En omdat er inmiddels al heel wat dingen te vieren zijn vond ik het wel weer eens tijd voor een give away.
Deze zal van de week op mijn blog verschijnen...
Spannend....
 
 

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig samenzijn!
    Dat is zeker een bloemetje waard.
    Succes met alle voorbereidingen van het grote feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig "jubileum"!! Prachtige bloemen heb je gekregen en ik zie nu wel waar die kleine deugnietjes van jullie hun deugnieterige uitstraling vandaan hebben...hahaha! Gezellige avond nog!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk vrolijk berichtje! leuk joh een mooie bos bloemen en wat gaf jij hem?liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm.... Je zet me voor.... Nee, we hadden afgeproken geen kado's dit jaar vanwegen trouwen. Maar, ik zei 'ja' op zijn vraag voor romantisch diner van de macDonalds. Zo blij al een kind :-)

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd!!! Mooi bosje hoor!!!
    Lief van je Lief!

    Nog een half jaartje...spannend! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Leuk om zo even terug te blikken. Mooie bloemen en prachtige kindjes!
    En MacDonalds... wat wil je nog meer ;)

    Fijn dat de datum en lokatie vast staat... spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke foto's! En heerlijke bloemen! En heerlijke kids! En nog zo'n heerlijke planning voor de boeg (zitten we inderdaad in hetzelfde schuitje om nadien in het bootje te stappen). Ben benieuwd naar je datum ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk nieuws allemaal zeg,
    Proost, en van harte gefeliess met jullie 5 jarig samen zijn!
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proost en van harte! Wauw, wat er niet allemaal kan gebeuren in vijf jaar tijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nogmaals gefeliciteerd :) Heerlijk die sneltreinvaart he?! Ik ben benieuwd wat je weg gaat geven. Ik moet binnenkort ook meer weer eens iets gaan organiseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Jullie zijn een mooi (en snel ;)) stel!

    BeantwoordenVerwijderen