dinsdag 12 februari 2013

Onzeker?


Om acht uur vanochtend, ik werd gestoord in mijn privacy, werd er aangebeld. Een pakje, vast. Er worden hier dagelijks pakjes afgeleverd, de buren hebben een soort van bedrijfje of een hobby. Ieder zijn ding. De postboden begint me te herkennen, zijn dagelijkse dumpdepot, ik zou hem een kopje koffie kunnen gaan aanbieden op zijn ronde.
Laat ik nou, wakker geschrokken door de bel een snelle sprong richting de douchkabine maken, Lief was nog een uurtje thuis vanochtend. Snel snel, voor zo snel het gaat, ik ben niet zo snel als het om douchen gaat, het is mijn guilty pleasure. Fris gewassen maar met mijn kop nog op onweer door slaap, eet en koffie gebrek stap ik de badkamer uit. In mijn allerbeste outfit J, juist, mijn frisse zelf.
Paniek. Er is een man in huis, nog een andere dan mijn eigenste. Van de beveiliging. En die komt naar boven. Voor een jaarlijkse controle. Met een schreeuw of de kust veilig is. Nou net hoor, echt maar net. En ik pers er een vriendelijke lach uit. Voor het sociale gedrag zeg maar. Wat meneer uitnodigt uitgebreid te vertellen over een botsing met een 21 jarige dame ook in haar beste tenue, terwijl hij langs onze 'moet-nog-omhoog' vieze was met bovenop mijn p.orno voedingsbh stapt. Met zo’n vreemd soortige glimlach. Over hoe zij zich lachend verontschuldigde. Dat het bij mij over kwam dat beide zich niet perse ongemakkelijk met de situatie voelde. En daar overviel mij een zekere onzekerheid en voelde ik mij zeer zeker wel ongemakkelijk met de situatie. Nou ben ik niet perse preuts hoor, misschien een beetje maar geloof dat hij me daar kwijt was. Maar ach, ik bezitter van een ‘moeder van twee kinderen lijf’ ben dan ook geen 21 meer he?

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk verhaal weer! :o)
    Ik zie het allemaal zo voor mij gebeuren..geweldig!

    Nou ik ben ik ook niet zo preuts...maar zomaar een vreemde man in huis en ik in m'n naakie is ook zeker niet mijn ding!
    Enne...niet meer 21?! Ik heb foto's van je gezien op La FeMe & Spruiten...je ziet er echt nog uit als een 21 jarige hoor! :o)

    Fijne dag!!! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ..grijnzzz...heerlijk zo'n gênante situatie, lekker begin van de dag ook...hihihi, maar ben het absoluut met Dina eens, vandaar dat hij natuurlijk over die 21 jarige dame begon...daar deed je hem aan denken..LOL..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahahahaha wat een verhaal, ik stond een paar weken geleden onder de douche (met mijn oh zo mooie heerlijke doorzichtige douchedeur toen ik ineens het hoofd van de glazenwasser voor m'n doucheraampje zag. En hij zag mij ook..... heel fijn..... nou.... die had de dag van z'n leven denk ik. Ik... toch net iets minder.... niet dat ik preuts ben maar toch...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je had dus geen rode konen van het douchen.......;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whihihihihi geef een boek uit het gaat een bestseller worden

    en ik........ ik wil een gesigneerd exemplaar meis!!!!

    geweldig ( nu ja ff niet voor jou dan hihi)

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kom erachter dat ik boel in love niet had gelinked

    http://boelinlove.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, ha, wie belt er nu om 8 uur aan voor een controle? Een beetje verdacht zo'n kerel. Hij had blijkbaar ervaring om lekker vroeg aan te bellen bij de vrouwtjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mja... Was ik er vergeten bij te zeggen dat het wel was afgesproken dat hij zou komen hoor ergens tussen 8 en 10. En nee niet door mij.... Maar voor 8en s wel wat overdreven en ik vergeet nog wel eens wat...

      Verwijderen