zondag 17 februari 2013

Lekker bezig

 
Het is vakantie!!!! Joepie!!!
En eindelijk werd er dus eens een project afgerond. Ik begon er HIER al aan. Ik blijf me verbazen over hoe snel sommigen van jullie die fanatstische dingen binnen no time in elkaar lijken te zetten...
Het is het minst gelukte kussen van allemaal, wat schoonheids foutjes hier en daar, waar ik me zo lekker aan kan gaan ergeren, maar ik zette hem zo voordelig mogelijk op de foto.
 
 

Hij staat leuk bij de rest, lekker fleurig, lekker kleurrijk, lekker lenteachtig.
Man, ik mis de lente!
 


Een achterkantje. Uit de 'we liggen hier te verstoffen doos'. Zomaar precies de kleuren van de voorkant.
En hij werd direct uitgetest, en goed gekeurd.
 


En daarna... direct een nieuw project gestart. Een dekentje voor kleine meid. Omdat ze zo gek is op dekentjes.
Ik moest er even aan wennen. Even inkomen, was nog niet overtuigd.
Inmiddels vind ik het weer helemaal leuk.
Wederom lekker fleurig, leker vrolijk, lekker
LENTE!!!!

21 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Nee die ga ik niet pontifikaal op de foto zetten haha.... Het valt ook wel me hoor, maar heb het gewoon graag goed. En an de andere kant ben ik gewoon vreselijk lui.... ;-)

      Verwijderen
  2. ik vind hem anders super mooi zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kussens! Alleen jijzelf ziet schoonheidsfoutjes! Fijne vakantie, geniet ervan! Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie snoeperige kleurtjes voor het dekentje! en wat een knap fotomodel heb je daar zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind het prachtig geworden hoor!!!
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lente mag van mij ook wel komen hoor (al heeft de weerman erg lage temperaturen voorspeld deze week. Brrrr, nog ff doorzetten, vrees ik).

    Ik zie geen enkel foutje aan je kussen hoor, hij is prachtig! Ik vind de kleuren ook erg leuk bij elkaar passen.
    Enne, ik ben ook niet altijd even snel hoor. Soms begin ik ergens aan, ligt het tijden te verstoffen in een mand of in de kast, en maak ik het maanden later pas af *bloos*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat kussen is super mooi geworden. Waar zijn de foutjes, ik zie ze niet.
    Wat een heerlijk vrolijk dekentje voor de dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er inderdaad lekker vrolijk uit. Ik ben ook nog steeds bezig, maar het schiet niet echt op. Het zou een sprei moeten worden, maar dan moet ik nog euh, 200 granny's haken!
    Succes met je dekentje. Ik begin vanavond weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél mooi! Met zo'n kleurtjes kan de lente niet lang meer weg blijven! Veel plezier met je dekentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw...ik vindt hem prachtig en zie geen foutjes!!!
    Het dekentje voor je meid wordt ook mooi!!! Ben benieuwd naar de vorderingen!

    En wat een schat van een Kat/poes!!! En jullie hadden zomaar zon?? Hier niet hoor...snik.

    Lekker genieten van de minder gehaaste vakantiedagen :o) Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. foutjes waar??? En daarbij ben dol op foutjes :)
    Jaaaaa LENTE.....ik kijk haar de lucht en de grond uit <3
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow! super mooi zeg!
    ik ga je volgen

    kijk ook eens bij mij!

    haakhaakdedy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet van jullie welverdiende vakantie! En wat hebben jullie toch een mooie poes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag hem al op Pinterest voorbij komen. Ik vind het echt heel mooi gemaakt. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen