zondag 24 februari 2013

Bloemetjes en bijtjes en voorjaarszon in de sneeuw

Aiaiai, keek ik vanochtend naar buiten werd ik bijna depressief. Bijna....
Ik ben het zo vreselijk zat die sneeuw, die kou, die viezigheid, die niet naar buiten kunnen met twee kleine kinderen op elk moment van de dag en die we zijn het binnen zitten zat met zijn allen humeurtjes....

Maar kijk

De lente zon is er wel.

Net als de bloemetjes en de bijtjes. We zorgen dan zelf wel voor een beetje voorjaar zo hier en daar.

Klein kadotje voor het nieuwste nichtje in spe. Omdat de mama zelf al zo'n mooie dekentjes maakt was dat geen optie. Dus... Als de mama en de papa het tenminste leuk vinden. En dat gaan we merken want als ik één trouwe lezer heb dan is het wel haar mama. Om het kamertje een beetje op te vrolijken misschien. Als daar tenminste nog een klein plekje te vinden is. Bij voorkeur voor een raam natuurlijk. Want zon, bloemetjes en bijtjes doen het het beste bij een raam.

16 opmerkingen:

  1. Oh...!!! Wat is hij leuk!!!
    Erg mooi!!!

    Nou, daar zal kleine nichtje in spe wel heel blij van worden! En d'r papa en mama zeker!

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooh super leuk! En....kleur en gezelligheid heerlijk nu alles weeeeer wit is, zucht!
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk!!!
    Misschien wordt het wel aan het wiegje! Dan kan ze er al veel eerder van genieten:)
    Heel erg leuk!

    xx de mama in spe;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet de mama, maar ik vind het gaaaaaaf zeg, hier word je blij van.
    De mama vind het ook leuk lees ik hier ihih.
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is dat leuk, word er helemaal vrolijk van. Geef die haakkunst eens een keertje door aan je moeder! Lekker een middagje haken als het grut slaapt.

    Give-away gezien bij mij?

    Mamsebams

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker en staat al een linkje voor je op mijn blog!

      Verwijderen
  6. Ohh heel erg leuk Maai! Wie zou daar nu niet blij mee zijn ? Ze hebben hele schattige snoetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super lief en leuk! Natuurlijk wordt je daar blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer sneeuw :(, dat zeiden wij ook al vanmorgen toen de gordijnen open gingen.
    Wat een super leuke vrolijke hanger heb je gemaakt.
    De creativiteit zit wel in de familie lees ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh! die zijn schattig!
    Ik had vanochtend net hetzelfde gevoel als jij, bah!
    Maar zo'n lieverds zouden me ook wel opvrolijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owwwwwwww maar die is leuk!!!!!!
    Dan verdwijnt de sneeuw spontaan hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben die sneeuw ook zo beu en ik word instant vrolijk van deze haaksels. Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen