zaterdag 19 januari 2013

Voor en na...

En wat doe je als je herstellende bent??? Nee, het gaat hier echt al stukken beter. Paracetamol doet wonderen. En omdat alleen maar binnen zitten ook niet goed is voor het humeur en gestel moest en zou Lief met kleine meid op het ijs. En mama met kleine man moesten mee. En dus besloten we een en ander te combineren en sloeg ik mijn slag in ene hobbywinkel.
Voor een kleine make over.
Likje verf, verschillende soorten scrapbook papier en daar over heen een laagje mod pod.
En dit is het resultaat. Middagje freubelen, fluitje van een cent. 
En ik ben er me toch blij mee....

23 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Fijn gevoel, he, wanneer je zoiets moois maakt waar je blij mee bent.
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kastjes vielen meteen op toen ik net bij je binnen kwam. Zo mooi geworden! geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg, ik heb ook van die kastjes (Ikea:-)) super handig voor allerlei frutselspullen en zo ook nog eens superleuk om te zien!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof gedaan! Ik heb dat bakje ook :-) Blij dat het weer beter met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk bezig geweest!
    Maareh, wat is mod pod? (kijkt dom)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is niet dom hoor. Is soort lijm en vernis tegelijk...

      Verwijderen
  6. Wat een mooi kastje zeg! Mag je trots op zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, geweldig! Mijn moeder heeft deze Ikea opbergkastjes ook, maar die van jou zijn supermooi geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf!!! Véél beter!!! :o)
    Mooi gemaakt!
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een leuk klusje. Super mooi geworden. Ik snap wel dat je daar blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je kastjes leuk geworden zo!
    Wat een goed idee om die op te pimpen. Ik heb ook nog zo'n kastje staan, dus ik ga je idee gelijk even pinnen. Voor ooit....

    Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw wat mooooooooi!!! Die kleuren zijn prachtig bij elkaar. Het ziet er gewoon superstrak uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hij ziet er heel mooi uit. Is blauw jouw kleur? kun je een voldaan gevoel van krijgen he als iets mooi gelukt is. lieve groet kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou eigenlijk wilde ik ze in paars tinten, maar deze staan ook goed ;-)

      Verwijderen
  13. Wauw, ziet er mooi uit! Wat je wel niet kan doen met scrappapier, ik heb thuis ook nog een hele stapel liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed dat het beter gaat, en wat een knap kastje is me dat geworden, waauw!

    BeantwoordenVerwijderen