dinsdag 15 januari 2013

PIF en bloeduitslag

De dag kruipt vandaag. Nog heel even en ik kan de huisarts bellen om te horen dat er niks aan de hand is met kleine meid. Dat ik me grote zorgen maak om niks. Want sinds dat bloedprikken gedoe zit ik in de rats. Ondanks dat ik hier een kwetterende, vrolijke, verre van zieke peuter heb rondlopen.
En precies vandaag kreeg ik dit op de mat. Is dat even een goede timing.... De PIF van Aankleedpopje.
Kijk mee:
Feestje om uit te pakken. Grote, dikke, zelf gemaakte envelop....
Vol met leuks. Nog meer zelfgemaakte enveloppen, potlood met gum, theezakjes, jummm, poezie plaatjes, bloem broche, lief kaartje en labeltje en telefoonhoesje.
Bedankt Ria, zo lief!
 
Maar... de voorwaarde om mee te doen was dat ik hetzelfde zou organiseren. Een pay it forward van mijn hand. Voor de eerste 5 reacties onder dit bericht. Zij sturen mij via email hun adres en krijgen in de loop van 2013 iets van mij.
Iets zelfgemaakts
Iets groots of kleins,
Iets met liefde gemaakt,
Iets dat een glimlach
op hun gezicht doet verschijnen.
 
Enige voorwaarde is dat ook jij op deze manier weer 5 mensen blij maakt.
 
Doe je mee?
 
En.... tijdens het typen van dit bericht belde ik ongeduldig de huisarts. Die mij mede deelde dat alles normaal was. Pffff....
 

24 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Haha, is dit een oef ja ik doe mee of een oef ik denk nog eventjes na voor ik me weer ergens in stort ;-)

      Verwijderen
  2. Jah, ik ga meedoen. En wat. Een fijn bericht van Flopsie. Zorgen voorbij en weer lekker door met al haar vrolijkheid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa.... mag ik meedoen??? Ik heb er zelf wel nog eentje lopen, telt dat ook? :-) En oeeeeefffff blij dat de bloeduitslag normaal is, ik heb er ook aan gedacht vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhja en ik zit ook nog te wachten op zo'n mooie enveloppe van Ria, de jouwe is alvast heel leuk! Fijn hé!

      Verwijderen
    2. Ja natuurlijk.... Leuk! Haha ga ik je in de gaten houden, kan ik bij jou meedoen hihi

      Verwijderen
  4. Gelukkig dat je gerustgesteld bent!! Kun je vannacht weer lekker slapen:-) Wat ben je heerlijk verwend door Ria, leuk hoor!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat de uitslag goed was. Wat kreeg je leuke post, daar fleur je weer helemaal mee op vandaag! Wat zal je toch lekker slapen vanacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat de uitslag goed was! Kun je weer even rustig ademhalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pfff, pak van je hart. Nu maar genieten van de spulletjes. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, trouwens, ik wil ook best aan jouw PiF meedoen. Als ik maar tijd krijg. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk. Maar voordat jij daar weer tijd voor nodig hebt krijg ik eerst nog even tijd toch.... Ik zal wat tijd voor je mee sturen ;-)

      Verwijderen
  9. Fijn dat alles goed was!

    Ben ik nog op tijd voor de PiF... ik zou graag mee willen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey maai, kan ik ook nog meedoen met je PIF? xxx suus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou ook super graag meedoen!
    Ik ga het bericht van de week ook op mijn blog posten.
    En wat super dat alles goed is met de kleine meid!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wouw wat een animo. Vooruit dan, je bent de laatste. Stuur je je adres even? Liefs

      Verwijderen
  12. Wat een opluchting, die laatste zin! Poe, ik zou behoorlijk in de rats zitten, wachten op zo'n uitslag.

    (En ik hoef niet mee te doen met de actie (ben volgens mij sowieso de 20ste reactie of zo...), maar wilde wel gewoon even zeggen dat ik dit een leuk initiatief vind: veel plezier ermee!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik zat ook echt in de rats. Kan daar echt niet tegen, dat soort dingen met de kids...

      Verwijderen
  13. Wat een leuk pakketje. Ik doe niet mee hoor, moet ik misschien zelf ook vijf pakketjes gaan maken. Geen idee wat ik moet geven haha! Ben heel slecht in cadeautjes :P Fijn dat de uitslag goed was trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen