vrijdag 11 januari 2013

Nieuw project

Een freubeldinnetje kreeg ik op bezoek. En dat was voor mij een hele mooie gelegenheid om weer een nieuw project te starten. Vergat ik op tijd de oppas te regelen, dacht ik echt dat het er niet van ging komen dat freubelen met twee van die schaapies die om de beurt of bij voorkeur tegelijk mama's aandacht opeisen... Niks was minder waar.
Zij moet zich wel hebben afgevraagd wat moeders nou toch zeuren dat ze zo druk zijn, en dan helemaal moeders zonder job. Kleine meid gedroeg zich voorbeeldig, was lief en grappig en leuk en kon zich zowaar fantastisch eventjes zelf vermaken en ging daarna nog eens poeslief zonder morren naar haar bedje en kleine man dweilde de kamer.
Een heleboel vliegen in een klap dus. Die freubeldin mag nog eens komen...
Of misschien gunnen mijn schaapies mij op een van de andere dagen ook eens zo'n pleziertje.
Wat zou het worden???

10 opmerkingen:

  1. Ik ben ook bezig. Heerlijk om een granny te haken. Hoe groot gaat je dekentje worden?
    Succes, hou je ons op de hoogte? dan zal ik dat ook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard, zal het resultaat laten zien. Wordt geen dekentje ;-)

      Verwijderen
  2. Ziet er mooi uit! Lekker haken in je vrije momentjes...:o)
    Een leuk kussentje misschien? Staat leuk bij je andere mooie kussens!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Grannies... redelijk verslavend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat gebeurt hier ook wel vaker, dat als anderen er zijn, ze opeens wel zelf kan spelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zul je altijd zien dat ze zich voorbeeldig gedragen als je bezoek krijgt of bent. Dan doen ze zich eens beter voor dan ze anders zijn. Wat een draakjes af en toe hè!
    Wat een leuk vrolijk project heb je. Ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar hoor, als ze mama ''moeten'' delen kan het wel;-) Wat zijn je granny's mooi, leuke kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi heerlijk toch? Hier knutsel en feubel ik ook vaak met kinderen om me heen, die vinden het heel leuk om te zien wat mama allemaal doet. En als ik lekker bezig ben, besluiten zij ook altijd lekker bezig te gaan met iets. Perfecte combi!

    BeantwoordenVerwijderen