vrijdag 4 januari 2013

Klus opa en POST!!!


Om maar meteen wat goede voornemens in te lossen huurde ik opa een dagje in het kader om van ons huis een thuis te maken in 2013. En oma om met de kindjes te knuffelen. Vooraf gaande hadden Lief en ik een discussie over wat we nou eigenlijk allemaal wilden en wat prioriteit is. Ik kan u bij deze mededelen…. De klok gaat er niet komen. Huil! De lampen waarschijnlijk ook niet. Huil nog harder! Boehoe.... Wat wel is nog een heel groot raadsel.
Prioriteit voor mij is dat het gezellig aanvoelt, ik ben immers tegenwoordig huismama. Radiator ombouw, snoeren weg werken en een heuse vensterbank is 1. Rest komt later.
Mocht ik snel nog even plaats maken voor opa. Kast uitruimen, van jaren verzameld stof erachter ontdoen, ohnee, echt niet dat stof lag er niet… en tussen de verwarming naar beneden gegooid speelgoed wegplukken, dat lag er wel, nah hebben we ineens weer stiften die het doen… Spinnen vangen en de kinders op afstand houden. Plaats maken voor alle vrij gekomen rotzooi en andere rotzooi uitzoeken op hun weg naar de zolder, waar het nog niet aankwam en waar we ons vervolgens wederom aan alle verzamelde rotzooi kunnen ergeren, marktplaats, kringloop of vuilnisbak.
Maar opa zou opa niet zijn als alles goed doordacht gaat. Dus bedacht ik wat ik wilde en opa maakte een plan. En zo verkasten we gisteren middag naar de bouwmarkt. Om ‘eventjes snel’ wat spullen te halen. Om precies te halen wat er op onze tekening was aangegeven. En dat lijkt makkelijk maar snel was het alleszins niet. We wikten en we wogen en een paar uur(!) later kwamen we volgeladen thuis. En was er geen tijd meer om het geheel in elkaar te zetten, niet voldoende klus materiaal aanwezig ook. Zo kan ik zeggen wordt vervolgd.
Ehen… kreeg ik ook nog post. Leuke post. Van DinaZ. Zo lief, kijk hier:

De sneeuw vlok, zo knap gemaakt, gaat een mooi plekje krijgen. Dank je wel!
En kreeg ik nog meer post. Want ik won bij Van mij, voor jou haar give away. En deze past in ons home sweet home project voor de kamer van kleine meid! Dank je wel Kathy.

11 opmerkingen:

  1. wat een ontzettende leuke post heb je gekregen ♥♥

    succes met je verbouwing hihihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben alvast benieuwd naar de Wordt Vervolgd :-) Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een goede start gemaakt, opa komt vast gauw weer om het helemaal mooi te maken voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve cadeautjes zeg. Wat zijn bloggers toch lief voor elkaar he? Succes met de klusjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je leuke cadeautjes en succes met klussen.
    Hoe is het met je meisje?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En vandaag had ik post. Het boekje is binnen, wat is het leuk! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is snel... Had het pas volgende week verwach

      Verwijderen