vrijdag 25 januari 2013

Ach, mijn model!

Het werd weer eens tijd voor een rokje. Ik heb namelijk een rokjes kind. Hoe leuk? En nu moet u natuurlijk niet denken dat ik me dat vanochtend bedacht en hem zo even in elkaar flansten, daar gaat wel het een en ander aan tijd in zitten en tijd is spaarzaam hier in huize Maai. Ik snap ook werkelijk niet hoe al die dames hier elke dag de meest prachtige creaties laten zien maar dat even terzijde.
Het koste me nog wat moeite mijn model te vangen.
Pop zwaait ook naar de foto ziet u?
En dan ineens in een onbewaakt ogenblik....
Ja u snapt dat ik de hele ochtend achter mijn geërgerde peuter heb aangelopen met de camera om mijn nek...
Ach, net echt!
Even Oma bellen....
Kusje voor oma...
Mijn prinses!!!
 
En hier dan toch nog maar even het rokje zonder model...
 
 
 

23 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Ja...ik snap het ook niet zo goed hoe snel sommige dames prachtige creaties kunnen maken/haken :o)
    Ik probeer zoveel mogelijk de (late) avonduurtjes te pakken :o) Overdag kom ik écht niet aan haken toe...

    Maar goed...je mooie prinses ziet er prachtig uit!!! Mooie steek heb je ook gebruikt! Leuk!
    Op naar het volgende rokje? Of een circel-vestje?? is ook leuk! :o)

    Ik ga nu weer aan het werk...haha.
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tijdens je werk blogjes lezen.... Betrapt! Maar uhm... Wat is een circelvestje (kijk vrij dom nu)?

      Verwijderen
    2. Bloggen tijdens m'n werk...tja, ik ben zelfstandigondernemer dus uiteindelijk is het m'n eigen tijd haha.

      Als je cirkelvest googled kom je ze vanzelf wel tegen. Opzich een eenvoudig patroon. Je haakt een cirkel met twee armopeningen erin...hier kun je evt. nog armen aan haken maar is niet eens nodig :o) Succes!! Ik ben benieuwd :o)

      Groetjes Dinaz ♥

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig peutermodelletje:-) Tussendoor heeft ze toch een paar volleerde poses aangenomen zie ik! Het rokje is superleuk en staat haar echt heel schattig! Ik ben wel dagelijks bezig met wat ik allemaal zou willen maken, maar dat komt niet uit mijn handen en blijft bij denken...hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat ken. Heel frustrerend zo af en toe ;-)

      Verwijderen
  3. Wat een prachtig model :-)
    Een echt prinsesje .... moeilijk te vangen hihihihi .... maar als het dan lukt dan is het het waard hahahahahaha

    Ik "fluctueer" hihihi met haken ... produceer meer op de dagen dat ik niet hoef te werken .... produceer weinig als het werkrooster het niet toelaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk ! En je prinses doet het goed op de foto hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maai het is weer een schattig rokje, wat zal Flopsie daar blij mee zijn. Je bent snel met de prinsessenfoto voor oma, ik vind haar GEWELDIG! Wat een mannequin in de dop!
    kusje voor jullie drietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een liefje.... dat rokje en modelletje :). En ja, ook ik vraag me soms af hoe iedereen dat nou doet... hier een vestje in de maak, al heeeel lang, maar nu eindelijk bijna af (laatste randje aan het haken)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja... Of lang opsparen misschien.... Hier ligt nog een bijna af kussen. Je zou dan bijna denken dat ik dat in een avondje doe.... Benieuwd naar je veste. Laat je hem ook zien?

      Verwijderen
  7. leuk. Een gehaakt rokje staat hier ook nog altijd op de to-do-lijst voor rokjes-lief-hebbende-dochter (heerlijk he). En hoe anderen steeds zo vaak zo veel mooie creaties kunnen laten zien, snap ik ook niet. Wie weet, ooit, als dochter op school zit ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk rokje en het staat het model ook erg goed. ( ze doet mij iedere keer aan knofje denken:) ). Vorig jaar ook een rokje gehaakt voor de dochter. Zulke projecten kosten toch meer tijd dan je denkt. Eigenlijk liggen hier ook nog en paar onafgemaakte haakprojecten en ik begin juist weer aan een nieuwe. De kleding die ik naai gaat tussen de bedrijven door overdag of lekker 's avonds.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar moet ik dan maar eens een van aanschaffen....

      Verwijderen
    2. Bij de bieb hebben ze er ook dvd van :).

      Verwijderen
    3. Leuk, ga eerst volgende keer kijken...

      Verwijderen
  9. Maai, Ze staat er weer practig op..
    Wanneer vallen de eerste kleertjes voor nichtje door de brievenbus?
    En ons nog onbekende moppie vond dat ook vast heel mooi..
    En ach, gezien deze 2 beide kleiner zijn dat jouw princes heb je er ook minder tijd voor nodig;)

    Tot snel!
    Dikke kus je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gut ja, waar halen ze allemaal de tijd vandaan om zoveel te publiceren hè?! Leuk rokje! Ik breide een rokje voor de kleine meid, hoop dat ze een rokjesmeisje wordt. Moet het nog plaatsen, maar heb de tutorial (jaja) nog niet helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk geworden zeg!
    En al diegenen die regelmatig of vaak zelfgemaakte dingen plaatsen, hebben vast geen kleine kinderen. Want dan lukt dat echt niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen