maandag 3 december 2012

Wat vindt u?

Ik heb een writersblok. Kan dat ook bij bloggen? Nou ja dus. Ik maak gewoon tijdelijk even niks mee. Of in ieder geval weet ik er geen verhaal over te schrijven, of misschioen ben ik gewoon stront saggerijnig. Ja dat laatste denk ik. Door slaagebrek. Ja nog steeds. Maar daar voor in de plaats pakte ik maar weer eens een kwast. En alles wat ik verder nog kon vinden in de kasten. En dat is een feest. Speuren naar alles wat ik in de loop der tijd bewaarde. Alles komt ooit van pas. En deze was voor vandaag het resultaat.

En daar moet u het vanavond maar eventjes mee doen. Ik ben dan wel nog stiekem heeeeel erg nieuwsgierig wat u er van vindt. Het is een experimentje. Eentje waarvan ik zelf nog niet goed weet wat ik er mee moet. En een slechte foto. Maar ik heb dus even geen andere. Dus barst los en make my day!!! Of niet natuurlijk...

Morgen weer met mijn goede been uit bed... Weer een dag vol avonturen.

20 opmerkingen:

  1. Ik zeg hartstikke leuk! Die postzegels zijn geweldig. Niks beter dan lekker los gaan op iets creatiefs als je je dag niet hebt!

    Slaap lekker :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, zoiets zou ik nog niet creëren op een goede dag!
    Echt gaaf!

    Slaap lekker en vergeet niet, morgen weer een nieuwe dag!

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke multimedia collage heb je gemaakt in je woeste bui!
    mooi toch aan de muur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zit gewoon te vissen naar complimenten ;) Ik vind 'm echt hartstikke leuk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja eigenlijk wel! Voel me al een stuk beter hihi. Maar ik vind hem zelf wel leuk maar iets te kitcherig... Of hoe je het schrijft. Ben benieuwd wat jullie vinden. Zou hem zelf niet ophangen in ieder geval...

      Verwijderen
  5. Super!!! Ik weet niet hoe je het gemaakt hebt maar vind hem erg gaaf! Vlinders hé......altijd goed!!!

    Ik hoop dat je een goede nacht zult draaien...de volle maan is weer weg...dus betekend vaak beter nachten?
    En anders toch nog even lekker met je blote voeten in het gras (is eerst koud...maar je voelt de warmte onder je voeten stromen...probeer maar!) Is goed om te ontladen :o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf, mij bevalt de kleur wel. Een najaarskleur, verdorde bladeren, komende sneeuw en op naar het voorjar met de vlinders.
      Misschien leuk om hierop door te borduren.

      Verwijderen
  6. I'll make your day want ik vind het onwijs gaaf! En heb gelachen met je uitdrukking van stront saggerijnig :-) Morgen is er weer een dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben niet dol op de bruine kleur (ho wacht even) maar... ik vind het schilderij wel heel mooi! Die vlinders, de structuren; prachtig vind ik het!
    Voor jouw gevoel heb je misschien een writers block (want jouw verhalen zijn altijd super vermakelijk) maar dat valt ons niet op hoor. Een schilders block had je in ieder geval niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is inderdaad niet zo'n duidelijke foto, maar het lijkt mij een knap gemaakt schilderij. Ik zou het niet kunnen.
    Doe vooral rustig aan. Het leven is vermoeiend hoor, met 2 kleine kinderen.
    En zet je schilderij op Marktplaats als je het zelf niet wilt hebben. Wie weet hoe blij je wordt van de opbrengst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kunst moet je delen!
    Aangezien jij hem niet wilt hebben hangen wil ik hem best wel een mooie ruimte bieden hierzo;) Zie het als een soort van expositie ruimte;) hahaha.
    Heb ik beet?

    Liefs van mij,
    Thea
    En weet: emoties, welke dan ook zijn goed voor de productie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je had nog ergens wat dooie vlinders liggen in de kast...haha. Zonder dollen....ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n creatieve uitspatting, het zijn mijn kleuren niet, maar ik vind de combi wel erg gaaf en creatief bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou hem ook niet ophangen, idd een beetje te bruin ofzo, maar ik vind hem wel heel mooi geworden, lekker wat van alles erop, mooi sfeertje spreekt eruit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, hier nog een compliment hoor: ik vind het erg mooi! Het zijn ook niet mijn kleuren, maar toch vind ik het een hele fijne uitstraling hebben.
    Ik zou zeggen, wees nog maar vaker een dagje chagrijnig als je daardoor dit soort dingen maakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nou uhm... Liever een dagje crea maar niet saggerijnig. Misschien dan wat vrolijkere kleuren ;-)

      Verwijderen
  14. Yep, dat kan je met bloggen ook hebben. Ik heb hem ook wel eens. Geeft niets, ook al schrijf je maanden niet, ik ga nergens naartoe hoor! :) Ennuh,.. heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bloggersdip, zo noem ik hem ook wel eens. Jep, een writersblock komt bij de beste bloggers voor ;-)

    Wel een mooi kunstwerk gemaakt! En daar nog een blog over geschreven ook... :-)

    BeantwoordenVerwijderen