dinsdag 11 december 2012

Vreemde relatie...


Laten we weer eens een mannen vs vrouwen doen. Leuk!
Die van mij is koppig. Man bedoel ik. En heeft een bijzondere relatie met zijn gelpot, waxpot of wat je dan ook in je haar kan smeren pot. En ik keur die relatie niet goed. Hou niet van buiten echtelijke relaties al zijn we nog niet getrouwd. Ik hou ook niet van gel. Of wax. Ik heb er ook net zo weinig over te zeggen. Probeer het wel hoor. Geef zo af en toe een hint dat het gelloze net gedouchte frisse blonde koppie mijn Lief zo leuk staat. Hij neemt het van mij niet aan. Smeert het het liefst vol. ‘Het is te fluffie. Kan echt niet’, is zijn weerwoord. ‘Nee, niet juist, zo leuk, zo veel beter dan met spul’, is mijn volgende poging…. ‘Nee, zit niet lekker. Wappert te veel’, gaan we verder. Juist… Wappert te veel…. Dan zal ik me toch wel de hele dag flink lopen irriteren met mijn lange manen nietwaar? Dat ie zo’n knappe sexy vent is zal ik er volgende keer bij zeggen. Zonder gel ;-)… Of kortknippen die handel, dan mag je smeren. Oh maar geen militaire kapseltje graag. Hoezo eisen we wat???
En nou vanochtend. Ik was het vergeten te zeggen. Dacht het wel hoor maar niet hardop. Te laat… Jammer!!!! Dus startte we weer een discussie. Die van hierboven inderdaad. Maar wat bleek… Hij ging vreemd. Geen gel of wax deze keer. De mouse van mij. Zonder te vragen. En het allerlaatste restje ook nog. Durfde dat er ook nog bij te zeggen, dat hij hartstikke leeg was nu…. En zo maak je mij dus niet blij. Want mijn lange manen hebben mouse nodig. Statisch anders met dit weer. Voor een heel klein beetje meer model. Dat mijn stiekje de dag een beetje blijft zitten. Te fluffie anders. Nee, dat is geen koppigheid.
Ps, Lief ik hou van je hoor, maar zonder gel nog net een beetje meer. Denk ik ;-) En de koppigheid van kleine meid komt van jou!!! Echt...

10 opmerkingen:

  1. Die man van jou heeft ook lef! Ik zou dat dus nooit doen hé...vreemd gaan...met bijvoorbeeld het scheermesje van mijn man (te gebruiken voor mijn benen, mocht het mesje van mij zo stomp zijn) Nee, zou ik echt niet eens durven. Ik zie het kwaaie gezicht al voor me. WIE HEEFT MIJN MESJE GEBRUIKT, hij is stomp! @ mij: heb jij die gebruikt? Ik: NEEE, tuurlijk niet, ik zou niet durven! Ik ben trouw aan mijn eigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij merk je pas dat iemand koppig is als je er twee bij elkaar zet:-P
    En wel benieuwd welke mousse want ik ben nog zoekende groetjes Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schrijf je toch geweldig! Serieus, ik kan er alleen maar om lachen.
    Wat een lef trouwens, vreemdgaan met gel! Moet die van mij niet proberen hoor. Dan verstop ik het gewoon ;)

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van mij dus ook niet, haha dan komt ie op de blog ;-)

      Verwijderen
  4. Hihi...hier ook zo'n man hoor. Gaat niet de deur uit zonder gel (of Pet)...zit dan te wild...haha.
    Mannen....:o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, hier geen problemen van dien aard. Mijn man heeft een kale kop. Van nature. Misschien het overwegen waard?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig geschreven :-) Succes nog met je concurrente :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmm die van mij bleek, nou ja blijkt mijn scheermesje te gebruiken grrr. Ik zei al dat is fijn om te weten dat hij dan twee keer zo snel bot is en dat het dan niet aan het scheermesje ligt...
    Gel of ander spul wordt door manlief niet gebruikt hihi, maar ik geloof als ik altijd mousse zou gebruiken ik niet happy zou zijn als hij mijn laatste restje had gebruikt en geloof me dat zou dan heel zachtjes uitgedrukt zijn. Hihi succes met die vreemdganger van je! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen