zaterdag 29 december 2012

Uitslag give away!!!

Jaja, zoals beloofd.... de uitslag van mijn Give away. Even tussendoor. Want zitten hier nog steeds onder de plak. Of beter, aan elkaar geplakt. Koorts is welliswaar gezakt, snot nog all over the place. Oh en die akelige hoest... en al dat slijm... Melk en mama zijn nog steeds favoriet. En jawel... af en toe weer een lach van oor tot oor. Zo'n hele ondeugende. Niet stralend maar met van de rode waterige oogjes. Zieluuug.... En dus bond ik kleine man op mijn buik, hij slapen, ik typen en dalijk een berg snotlappen wassen. Het leven van een mama en die rozen idd. Had ik al verteld hoe leuk mijn kinderen zijn?

Had ik werkelijk niet verwacht zoveel reacties te krijgen. Zo zie je maar, groot of duur hoeft het allemaal niet te zijn. Klein maar met liefde gemaakt. Aan alle nieuwe volgers welkom. Aan alle oude trouwe volgers kan ik alleen maar zeggen hoe blij ik met jullie ben. Hoe ik elke keer weer geniet van alle lieve, leuke reacties.

Maar... imiddels is de spanning om te snijden. Leek het groene boekje favoriet, trok dat later helemaal de andere kant op richting blauw. Voor een eerlijke loting verdeelde ik de niet kunnen kiezers zelf tot een gelijk aantal. Ik gaf iedereen een nummertje en liet Lief er twee noemen. En zij zijn het geworden:

en 
Gefeliciteerd dames. Willen jullie je adres naar me mailen dan stuur ik hem zo snel mogelijk jullie kant op. En voor iedereen die niet gewonnen heeft... Ik was van plan even te stoppen met weggeven maar.... weggeven is stiekem toch wel errug leuk EN ik heb misschien wel binnenkort de 100! (blogger)volgers bereikt en dat vind ik dan toch wel weer een heel klein beetje een reden voor een feestje. Toch???

11 opmerkingen:

  1. Mama Maai, wat zijn de boekjes leuk en MamaLien en Doortje Dartel, gefeliciteerd met de leuke give away, ik had stiekum gehoopt dat.......maar ik gun het iedere winnaar van harte. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammerrrr! Maar beide winnaars gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doortje en MamaLien van harte met het winnen van de mooie boekjes! MamaMaai, bedankt voor het organiseren!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeaahhhhhh!!!! Hoera! Dank. Ik ga je mailadres zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de winnaars van harte gefelies ( damm :-) ), nee zonder dollen hartstikke leuk om mee te mogen doen en danak je wel voor de kans ook

    en nu hup snotlapkes uit gaan wassen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, joepie de poepie. Super leuk dat ik gewonnen heb. Ik ga je mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames!!! Leuk zeg.

    Mamamaai heel erg bedankt voor deze weer leuke giveaway...op naar de 100!!!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dat weggeven ook zo leuk (winnen ook hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat dames! Ik vind het stiekem toch een beetje jammer ;-)
    En jij bedankt voor het organiseren!
    En natuurlijk is die 100 een goeie reden voor een nieuw feestje!!
    veel beterschap nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nouuuuuu, ik wilde er ook 1! Hihi! Nou ja, gefeliciteerd voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen