zondag 2 december 2012

Ik ben sinterklaas

Eindelijk, eindelijk kwam mijn give away aan. Lang heeft ze er op moeten wachten. Rode wangetjes van schaamte, sorry sorry! Maar zoals wel vaker, ik vergiste me in het een en ander. Dacht dat doen we ff. Maar ff duurde even wat langer. En toen had ik ineens geen stof. En met twee kinders in mijn eentje naar de stoffenwinkel was eventjes geen optie. Nooit dus. En toen was ik eindelijk eens bij de stoffenwinkel en gingen de deuren niet voor me open. Gesloten, bah!

Maar, dit is hem dus geworden. Past echt perfect op mijn eigen bank ziet u? Maar daar kwam ie dus niet terrecht. Mocht ik ooit weer zin krijgen in een nieuw project zal ik er eens aan denken zo eentje voor mezelf te maken maar voor nu ben ik er eventjes zat van.

Duuzzz Dinaz, ik hoop dat je er heeeel blij met bent. Zoals je al schreef in je mailtje en op je blog. Hij kreeg een heel mooi plekje. Kijk maar HIER

En nu ga ik zitten broeden op een nieuwe giva away. Net zo leuk maar ietsjes minder groot. Groot in de zin van gewoon perfect door de brievenbus passen want dat was me ook weer wat, en groot in de zin van groot project. Want ik voel me bijna Sinterklaas. Oh, ik BEN ook Sinterklaas, kleine meid zette net haar schoen. En voor kleine man. Haar schoen voor kleine man ja. Want kleine man heeft nog geen schoenen. En water voor het paard. En ze danste en zong zodat de buren het konden horen. Ze zou eens worden overgslagen...


Fijne avond!

8 opmerkingen:

  1. Woeps, ookal schaamrood op de wangetjes? :-) Maar superresultaat hoor mevrouw Sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou...ik ben er ook héél erg blij mee hoor!!! Voel me zelfs een beetje bezwaard dat ik hem zomaar mocht hebben!!! :o)
    Zoveel werk en met heel veel liefde! Zal ik er anders één voor jou haken??? Krijg je hem zodra hij af is...dus dat duurt nog wel even...hihi.

    Fijne Sinterklaas-dagen!!! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee zo bedoelde ik het niet hoor. Ik gaf hem met plezier aan jou en hoef er zeker niks voor terug hoor! Je hoeft je echt niet bezwaard t voelen. Fijne sinterklaas!

      Verwijderen
  3. veeeeeel te schoon om weg te geven!
    moest ik in uw plaats geweest zijn, ik had beweerd dat het in de post verloren gegaan was

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor Maai! en die schoentjes, het doet met aan vroeger denken toen jullie schoentjes nog op een rijtje voor de open haard stonden, de ochtend vroeg uit bed en kijken wat de sint had gebracht. De spanning ging overal in huis. Nu is jullie gezinnetje aan de beurt. geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeft even geduurd, maar het resultaat is er zeker naar want hij is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen