zondag 23 december 2012

Hij vs zij


Zij eet het laatste, lees hele grote halve reep, stukje chocolade weg. Hij kijkt toe. Merkt op dat er weer nieuwe chocolade of ander soortig lekkers moet worden ingeslagen en zij protesteert. Verwijt hem dat al dat lekkers hier überhaupt  in huis is en van het feit dat hij haar graag dik ziet. Hij druipt af en mompelt iets in de trant van nooit meer doen. 

Ietsie pietsie later.
Zij struint de kasten af en vindt niks.
Nog ietsie pietsie later.
Zij struint nogmaals de kasten af en vindt wederom niks
Hij biedt alternatieven. Smeer een boterham... nee. neem knakworsten, nee. er ligt nog een ei, nee... Wat moet je dan? Iets wat we niet hebben misschien, ja.
Zij moppert, hij moet lachen.

Je bent ook een echte vrouw ook, altijd moeilijk!
Huh?!

Iets van een dagje later.
Hij vraagt of zij al heeft gezien wat er in de vriezer ligt.
Zij ziet mini magnums en begint op hem te mopperen.
Maar steekt er toch maar eentje in haar mond.
En even later, wil ze er nog een.  
En hij lacht....

9 opmerkingen:

  1. Lief!
    En gevaarlijk voor je lijn. ;-)

    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mannen komen van venus en vrouwen van mars ha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij probeert het te begrijpen! of misschien niet eens begrijpen maar gewoon lief hebben;)!

    Krijgt hij nog eens een stukje worst toch?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha...mannen kunnen ook zo zijn hoor!

    Elke week als ik boodschappen ga doen vraag ik: 'Moet ik nog iets speciaals in huis halen?' 'Nee hoor...'
    's Avonds: 'We hebben ook niks lekkers in huis'!
    ---> Er is genoeg in huis...maar niet precies Dat wat Hij wil...:o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. precies dinaz!!!! maar erg herkenbaar het stukje hoor..vrouwen en mannen hebben er last van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En jouw mannetje zorgt zo goed! Maar ik kan ook eindeloos langs lege kasten lopen in de hoop dat ik iets over het hoofd heb gezien.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaaahhh! Zo geweldig echt! hahaha, ik heb het net mijn man laten lezen :-) En hij schudde meewarig het hoofd met een grote grijns op zijn gezicht, hoe herkenbaar?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen