donderdag 13 december 2012

Give Away time

Heel langzaam maar zeker verlaat hier het een en ander aan hardnekkige ziektekiemen en snot het huis. Fijn. Er kan zo af en toe weer een lachje af bij kleine meid en kleine man. En zo ook bij mama. Langzaam maar zeker krijgt iedereen weer een klein portie energie. Er wordt nog wel veel gehangen en gemoppert. Veel tv gekeken en de ipad draait overuren, dat nemen we even voor lief.
 
En tussen alle snottebellen, doekjes, slaapjes en humeurigheden had ik even behoefte aan iets anders. En dus kregen deze notitie boekjes een make over. Vlinders weer ja. Er werd vorige keer gereageerd met een vraag of ik ergens een verzameling dooie had liggen. Noem geen namen... de buurman ;-). En voor u met z'n allen compleet afhaakt... Natuurlijk niet!!!
 
Deze zijn het geworden. En omdat ik lichtelijk overdreef in aantal... Geef ik er twee weg. Nou zeg, hoe leuk is dat? En oh oh... ga ik hier natuurlijk weer een beetje zitten nagels bijten. U kent inmiddels mijn onzekere kant.
 
Maar fijn, u staat wellicht te juichen en te springen. U kan u bijna niet inhouden. Snap ik hoor. Laat dan hieronder even een berichtje achter. Met voorkeur voor de kleur blauw of groen. Op facebook mag ook. Volgen zou ik natuurlijk leuk vinden, linkje ook maar... is al helemaal niet verplicht.
Oh en slijmen he...
29 DECEMBER worden ze verloot.
Met een kadotje in de bus het nieuwe jaar beginnen.
Ik zeg doen :-) 



54 opmerkingen:

  1. Yes! ik ben de eerste! Wat een PRACHTIGE boekjes, wat heb je dat weer bijzonder mooi gedaan zeg! Ik word er bijzonder hebberig van!!! En ik had me ook al voorgenomen om het nieuwe jaar eens notities te maken. Alleen al kijkend naar je notitieboekjes stromen de ideetjes al binnen natuurlijk! 1 januari, jammer dat het nog zo lang duurt want wat moet ik nu met de ideetjes tot die tijd???

    Woh, nou wel even lekker geslijmd ofnie;) hahaha
    'k Kan nog wel even door gaan hoor.....

    Maar goed, ik laat ook nog wat over voor die na mij komen;)

    Dikke knuffel!
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa ik doe mee! Zien er superleuk uit!! En ik heb al je blogs met heel veel plezier gelezen (klinkt nu erg cheasy maar dit wilde ik al heel lang melden hoor, echt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige boekjes zeg! Moeilijk kiezen hoor... ze zijn allebei heel mooi... nou ja even denken... groen-doen of blauw-past-bij-jou... pffffft...zucht... doe dan de blauwe maar. Heb er geen reden voor. Misschien omdat ik blauw beter bij dit seizoen vind passen. Natuurlijk een kulreden maar ja, ik moet toch kiezen hè?!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slijmen he? Nou dat hoeft niet, want ik vind de boekjes gewoon echt geweldig! Dat zou trouwens goed van pas komen, notitieboekjes. Altijd nuttig als blogger, om even snel notities te maken.
    Ik wil graag meedoen, voor de groene. Waarom? Oscar is groen toch ;) Nee flauw, gewoon omdat groen staat voor nieuw
    begin in mijn leven. :)

    Liefs,
    Mama Krieltje

    www.mamakrieltje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfgemaakt?! Wat mooi! Lijkt me ideaal als kerstcadeautje, om wat zomerse vrolijkheid naar binnen te halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa!!! Ik doe ook weer met de Give Away ronde, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik roep al sinds Aimée met kletsen begon dat ik die grappige uitspraken van haar wil noteren. Tot nu toe nog niet van gekomen, ook omdat ik geen notitieboekje heb... Dus ik ga voor de blauwe vanwege Aimée haar blauwe ogen. En ze heeft vlinders op het behang in haar kamertje, komt het mooie boekje op een mooie plek terecht. Liefs Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat gaaf! Ik doe nooit mee aan give-aways maar deze wil ik graag hebben. Kleur maakt me niet uit, wil ze allebei wel (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. La Feme en Spruiten13 december 2012 om 20:25

    Jah! Ik doe ook mee. Ik ga voor de groene. Het ziet er weer zo leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owww jaa, daar wil ik heel graag naar meedingen! Niet alleen omdat de boekjes geweldig leuk / heel erg fris / zeer origineel / ontzettend praktisch / perfect in handtasformaat zijn, maar gewoon omdat ik dolgraag zo'n collector's item van Mama Maai in mijn bezig zou willen hebben :-) Wie wil nu zo het nieuwe jaar niet beginnen?! Ik vind de kleuren allebei super, dus jij mag helemaal kiezen als ik de lucky bastard zou zijn!
    Vele groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik sta te juichen en te springen, vooral omdat jullie allemaal aan de beter hand zijn, voor die prachtig mooie foto en natuuuuuurlijk voor die mooie boekjes. Graag een groentje aub :-) Alléé, ik zou graag kans maken op bedoel ik hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oww leuk.. ik ga voor de groene uitvoering voor de orginele en prachtige kunst van mamamaai!!
    niet omdat ik blauw niet mooi vind.. maar omdat zo'n handig boekje mooi past in mijn grasgroene interieur bv naast de telefoon!(die op grasgroen kleedje staat)
    ik zou erg blij zijn met zo'n art piece van je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh...wat zijn ze gaaf!!!
    Ik zag je nieuwe post-blog-berichtje staan, 'GiveAway Time'...dus ik dacht: Nou ik doe niet mee want ik had je hele gave kussen al gewonnen....MAAR...deze boekjes zijn té leuk!!!!
    Dus...ik waag toch een gokje :o)

    Groen of blauw?? Ik kies blauw!!!

    (foto van je kleine man is ook té schattig!!!)
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk! Ik wil die groene wel :) Ze zijn erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op 1 januari begin ik altijd met mijn nieuwe "dankbaarheids- boekje voor het nieuwe jaar.
    Hoe geweldig zou het zijn om het jaar te starten met een handgemaakt boekje.
    Eerst regel zou dan worden: dankbaar voor het blauwe boekje van de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij bent ook lekker gul op je blog zeg, jeetje. Maaruh, ik vind ze leuk!!!! Ik wil er wel eentje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke give-away!
    Daar waag ik graag mijn kansje voor :-)
    Ik ga voor het groene.
    Volger ben ik al en heb een linkje geplaatst op mijn give-awaypagina.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke boekjes zijn het geworden!
    Heb je heel mooi gemaakt! Die zou ik graag overal mee naartoe sleuren in mijn handtas, zou iedereen jaloers zijn op m'n mooie boekje!
    Ik doe graag mee voor... het blauwe boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hebt ook een super leuke give away. Knap dat je dat zelf gemaakt hebt. Ik waag een gokje voor de blauwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een coole schriftjes! Wou dat ik ook zo creatief was, als er iets is waar ik nooit voorbij kan gaan in de winkel, zijn het zo'n dingen. Dit tot grote ergernis van man lief. Overal liggen de boekjes, elk met hun doel. Echt super gedaan!!

    Ik vind ze feitelijk allebei leuk, dus zeker en vast geen voorkeur.
    VEEL SUCCES AAN IEDEREEN MET DEZE GIVE-AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb feitelijk nog een vraagje, want ben nog groen achter de oren in blog land. Maar zo'n give-away zijn dat altijd zelfgemaakte dingen? Of mag dat eventueel een boek of DVD zijn dat ik niet meer gebruik en op die manier een tweede leven kan geven? Of is dat not done?

    Groetjes,
    BelledeFred

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, er wordt altijd van alles weggegeven. Van groot tot klein en gesponserd, tot gerecyceld tot zelfgemaakt... Alles kan, wat je zelf wil natuurlijk. Het is jouw blog toch....succes. Ik kom eens kijken!

      Verwijderen
  21. Dank je wel voor de reactie! En je bent van harte welkom op mijn nog prille blog! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. DAt groen is mijn lievelingskleur maar dat blauw vind ik wel heel sfeerig bij die vlindertjes. Hoe kan ik nu kiezen? Mooi hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ooooo wat een mooie wedstrijd
    ik vind de blauwe zo mooi
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat mag natuurlijk, maar dan moet je toch wel even je naam laten weten ;-)

      Verwijderen
  24. zo mooi gemaakt, dit handwerk is echt prachtig ! ik kies voor groen, zo'n fraai natuurkleur :)
    vlinders zijn mijn lievelingsdiertjes....we zijn familie van rie, dudzeelsesteenweg 547, 8380 dudzele
    fijn dat u kado's uitdeelt, dat is toch uitzonderlijk, ik we zijn zo gek op handwerk !
    veel succes verder en fijne feestdagen !
    warme eindejaarsgroeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echte kunstwerkjes zijn het. Ik wou dat ik ook alles zo ineen kon steken. Vlinders doen me terug denken aan het mooie weer en het vrolijkt me op nu in deze koude en natte dagen. Het zou fantstisch zijn mocht ik het groene boekje winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zie je, weer zo'n voorbeeld van lang niet langs geweest.
    Maar ik ben weer helemaal bijgelezen bij je hoor. En heb dus ook je give-away gezien. Natuurlijk doe ik graag weer mee.
    Ik wil wel een kansje maken op je blauwe kunstwerkje.
    En ga gauw een link op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow! Zo mooi! Dit zijn echte kunstwerken. Moest ik die groene kunnen winnen, dan zou er mee gepronkt worden. Mijn familie en vrienden zouden er helemaal niet raar van doen dat ik de groene heb gekozen want dat is MIJN kleur. Maar het totaalpakket: dat is echt waanzinnig mooi. Een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooh, ik wil er ook heel graag eentje! Ik maak veel notities. Meestal lijstjes, om mijn hoofd op orde te houden. Eigenlijk heb ik er dus gewoon heel hard een nodig! ;) Ik vind de groene nog net ietsje mooier dan de blauwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie boekjes! Blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. shame on me!!!!!!!!!
    ik zag je bij aankleedpopje te staan, ik denk DIE naam die ken ik toch...ik ga kijken hier ik denk nee.toch niet ??? zie ik mijn give away te staan, ik heb je naam dus toch eens gezien...ben gelijk lid geworden bij je hoor!!!!

    crisis dit is mooi, nou laat die onzekerheid maar varen hoor ♥♥♥ ik is helemaal in luv ben helemaal dol op eigen gemaakte dingen waar de liefde in zit ha ha

    ik zet gelijk een linkie op mijn site neer
    kleur voorkeur mmmmm eigenlijk niet vind ze allemaal mooi ( zucht)...maar oke het hoort er ook bij
    dan maar blauw ( van de lucht ) maar ja groen is weer van het gras en de bomen....ik draaf door

    BLAUW

    lieve groet jenneke

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hier ook een juichende springer ! Hoezo: jij onzeker over die boekjes ? Da's helemaal niet nodig: Als een mens niet enthousiast wordt van zo'n vrolijke fris-ogende notitieboekjes, nou, dan weet ik het ook niet meer. Ik vind ze allebei super, maar heb een heel klein beetje voorkeur voor de groene. (Die doet me zo aan de lente denken).
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. zo'n mooie boekjes en notitieboekjes kun je nu helemaal niet genoeg hebben! Ik maakj alvast ook wat reclame op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fabulous giveaway!
    I like the blue best!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige boekjes, ik heb zelf geen blog.
    Mag ik ook meedoen??

    Hartelijke groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  35. oooooooooooh super mooie boekjes. Ik kan gelukkig nog net meedoen. Het is nog maar 28 december heb ik even geluk. Volger ga ik zo worden en ga nog een linkje plaatsen, ookal is het nog maar voor 1 dagje.
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nou ja zeg, hoe heb ik dit nou kunnen missen? Ze zijn prachtig! Op de valreep wil ik graag nog meedoen :-) Normaal ga ik voor blauw, maar eigenlijk vind ik ze allebei even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh mooi, nog net op het nippertje, blauw vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ooooo...bijna deze leuke Give Away van jou gemist! Ik zou héél graag nog meedoen op de valreep (als het nog kan teninste)...zag het net pas en ik vind ze megaleuk...omdat ik van notitieboekjes hou (je kan er immers nooit genoeg hebben:-) en wie houdt er nou niet van vlinders?!...ik wel in ieder geval, dood of niet..hahaha...en zou dan voor de blauwe kiezen. Volger was ik sinds kort en reclame maken heeft weinig zin meer vrees ik, anders zou ik dat natuurlijk nog even doen:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan nog hoor, en linkje was geen vereiste hoor ;-)

      Verwijderen