woensdag 12 december 2012

Frikandel HEEL speciaal


Nou, ik heb er nog weer een voor u. Voor het geval u uw totaalplaatje van ons perfecte gezinnetje nog niet compleet zou hebben. Want echt, we hebben best leuke kinderen hoor maar soms…
Neem gisteren avond. Papa zou patatjes halen. Met kleine meid. Op dinsdag avond ja. Rare avond inderdaad, ben ik met u eens. Maar dat terzijde… En zoals altijd kwam kleine meid trots de zak patat laten zien. Die had ze gekocht. Samen met papa. Ze plantte deze in haar eigen keuken. Haalden vervolgens het bovenste zakje uit de tas en probeerde dit open te maken. Na tegensputteren van papa en zijn strenge toespreken om het zakje als de donder weer terug te leggen, liet kleine meid het geheel expres uit haar handjes op de grond vallen en zette zonder nadenken een van haar voetjes met kaplaars er boven op. Lekker even aandraaien… En dan die smoel...
En dan… Lachen of huilen. Ik zeg het u, het gaat helemaal mis hier met de opvoeding. Huilen konden we niet meer, kleine meid werkte hard op onze lachspieren. Alleen papa, die tot de conclusie kwam dat het zijn frikandel speciaal was die werd aangedraaid. Onze snackkoning… jammer!!! Die papa heeft het maar zwaar hier in huis.
Maar sommige ouders overkomt dit niet. Dat weet ik zeker. Maar hoe kan dat. Waar haalt de onze al die streken vandaan???

12 opmerkingen:

  1. Oooow haha, wat een grappig verhaal! Mmmm krijg nu ook gelijk trek in zo'n frikandel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!!!...oh nee...eigenlijk niet...:o)
    Kleine rooie hé...die hebben dit soort streken (echt...alle roodharige mensen die ik ken waren als kind kleine donderstenen) haha...succes!
    Super verhaal!!!! Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een klein boefje haha. Krijg ook spontaan zin in een frikandel speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahahahahahahahahahaha, geweldig! Dit zijn van die dingen die gaan hier ongetwijfeld ook gebeuren. Dat weet ik zeker!

    Bedankt voor het delen.

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha leuk he!
    Hier ook zo'n dondersteen...en als je dan kwaad wordt dan komt er zo'n guitig smoeleke en kun de al niet boos meer zijn haha!

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee precies... Ik zei al dat opvoeden lastig is ;-)

      Verwijderen
  6. ~heerlijk verhaal!!!
    natuurlijk gebeuren zulke dingen in elk gezin..
    maar de meesten vertellen ze nooit! die houden de schone schijn op!
    of kleden eht verhaal anders in..
    zo was ik eens helemaal over de rooie toen 1 van mijn kinderen voor de 3e keer op rij opeens besloot dattie de studie (door mij betaald) na 3 maanden niks meer vond en dus thuis bleef.. en het geld weer was weggegooid..
    ik vertelde dit verhaal heel kwaad en briesend dat eht een luie wispelturige lapswans was waar nooit wat van terecht zou komen.... toen er een vriendin zei.. oww die van mij had ook een sabatical year verleden jaar....
    tja.. tis maar net hoe je het noemt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahahhaa o jeetje zeg, iemand is lekker aan het uitproberen bij jullie!! Ik zou ook niet zo goed weten of je daar dan om moet lachen of boos om moet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oops ik geloof dat im toch wel een heel lief kind heb gehad, maar ik zeg dan altijd dat ik haar gedrild heb ;).
    Misschien toch maar eens duidelijker jullie grenzen gaan aangeven en er dan maar 's avonds als ze in bed ligt smakelijk om lachen om die kleine dondersteen.

    BeantwoordenVerwijderen