zondag 11 november 2012

Voor en na stoel

Na DIT BERICHT wil ik toch nog even het resultaat laten zien. De geboorte van een nieuwe kinderstoel. Goed gelukt toch? En dat voor in totaal 2 euries. Voor de stoel namelijk, de verf duikelde ik nog ergens achter in de kasten op. Stond daar een beetje te verpieteren.

En kleine meid is er blij mee. Sleept hem overal mee naar toe. En heeft inmiddels ontdekt dat als je er op gaat staan je wereld ineens een stuk groter wordt. En dat was nou net niet de bedoeling. Maar toch wil ik nog een tweede. Straks voor kleine man. Als hij tenminste een beetje fatsoenlijk kan blijven zitten. Want dat is voorlopig nog niet aan de orde. Maar dan wel met een blauwe zitting natuurlijk. En een bijpassend houten tafeltje. Want die van nu past werkelijk niet in ons interieur. En al helemaal niet bij het nieuwe stoeltje. Dus... mocht u nog ergens een leuk houten stoeltje of tafeltje hebben staan???

Fijne zondag!!!

19 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!
    Erg mooi geworden...logisch dat kleine meid hem overal naar toe sleept!

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Goed gelukt :-D Dank voor het delen :-D Krijg er zelf ook de opknap-kriebels van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk geworden. Geen wonder dat je dochter er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor met die roze zitting! Nu maar hopen dat de kleine dame haar stiften voortaan alleen op papier gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar is ze helaas niet zo goed in. Maar de voor foto was niet haar toedoen. Zo hebben we hem van de kringloop gehaald...

      Verwijderen
  5. Jaaa leuk geworden meid! Ik heb op Em haar kamer gewoon een kleine witte lacktafel van de ikea. Kost 5 euro en ze is er heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk dat wij dezelfde hebben maar ik wil graag een houten die ik zelf kan opknappen.... heb opknapkriebels ;-)

      Verwijderen
  6. Héél erg leuk geworden! Ik heb exact dezelfde stoeltjes hier maar mijn meiden zitten er zelf nog op (en ze zijn niet zo mooi geverfd :-)). Kan je nog een paar jaartjes wachten? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi geworden hoor.. en je hebt heel veel eer van je werk als je dochter hem zo prachtig vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker goed gelukt! En fijn hè, als ze er op gaan staan. En overal bij kunnen. Enzo. Ja, heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, het is je gelukt om hem mooi te maken en dat binnen een paar dagen! Hij is erg mooi afgewerkt, en nu hopen dat de viltstiften op papier blijven en niet op je mooie stoeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou idd. Dat zou zonde zijn. Gelukkig nog wat verf over...

      Verwijderen
  10. Mooi geworden, daar heeft ze veel plezier van. Ik zoek met je mee voor een tweede. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouwie goed gedaan!! je zou echt niet denken dat het dezelfde stoel is!

    BeantwoordenVerwijderen