woensdag 14 november 2012

Nog één keertje dan...

Sorry hoor, nog één keertje dan. Wat zijn ze geweldig!!!
Staartje, net als mama. Lekker mee zwiepen. In kleine man zijn ogen kietelen omdat hij dan zo hard gaat schaterlachen. Ook lekker om aan te trekken maar boven alles zo vreselijk lekker zacht. Voor eventjes dan hoor, want langer dan een paar minuten laten we hem natuurlijk nooit zitten.
Kusje lieve mama? Mijn knuffel kind. Zo complimenteus. Mocht u even in een dipje zitten... Kom gerust eens langs. U gaat vanzelf weer goed gemutst de deur uit. Want wat een mooie tas, mooie schoenen, mooie haren.... Zelfs mooie tep.els hebben we hier al gehoord. Ja, die buurvrouw weer he... En nee, dat gaan we hier niet nog eens hardop herhalen. Voor straks iedereen aan zijn shirt getrokken wordt.  
Spiegeltje spiegeltje aan de wand.... Wij zijn de allermooiste van het land! 
En kijk nou... om op te vreten toch?
Beloven dat dit de laatsten waren kan ik niet....
Fijne dag, de zon schijnt!

20 opmerkingen:

  1. Heerlijk, geniet van je mooie kinderen ( dat doe ik namelijk ook van mijn manneke ). En ja, soms is 1 rol behang niet genoeg, maar de onvoorwaardelijke liefde geeft zoveel terug.
    Uhhh, mooie tepels? geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja met bijbehorend voelen. Zo fijn spontane, vrolijke eerlijke peuters...

      Verwijderen
    2. Mijn peuter, bijna kleuter, is ook nog erg gefascineerd door mijn borsten. "Want daar kon ik fijn melk uit drinken he mam?"

      Verwijderen
  2. we want more!!!!!!
    niet stoppen hoor.. ik word hier op blogland al zo vrolijk van je gezinnetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha heerlijk! Nou, ik weet wie ik moet mailen als ik weer last krijg van mijn winterdip ;) Daar kan geen zonnebank tegenop! Enne, ik ben benieuwd wat er met jouw zoekresultaten gebeurt na deze blog. Hallo vieze mannetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm ik ga er zo meteen een puntje tussen zetten, thanx

      Verwijderen
  4. Wat staat dat staartje haar leuk!
    En natuurlijk zijn ze prachtig. Ik denk dat weinig mensen genoeg van ze kunnen krijgen.. Of ben ik ook bevooroordeeld doordat ik trotse tante mag zijn?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo mij mag je doodspammen met deze lieve foto's hoor. En dat staartje bij Fenne, te cute! Ja heerlijke kindjes heb je. ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :-) Heerlijk toch?!
    En ik zie dat het stoeremeisjesvestjesdag is vandaag; die van mij droeg precies hetzelfde vestje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, ik kreeg hem als kraamkado, ze droeg hem vorig jaar als jas met omgeslagen mouwtjes en nu past hij perfect. Blijft leuk!

      Verwijderen
    2. Haha, hier ook kraamcadeau, anderhalf jaar geleden. Ik vond het eerder nog te fel bij haar bleke gezicht en witblonde haar, maar nu staat het superstoer!

      Verwijderen
  7. Heerlijke foto's!!! Wat zijn jullie twee prachtige meiden en een heerlijk ventje!!!

    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat genieten die foto's! Heerlijk als ze je zo stevig omarmen hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahaha ik geniet even mee hoor, en niet de laatste? Heel goed, dit soort plaatjes en lieve woorden, daar word ik blij van!

    BeantwoordenVerwijderen