dinsdag 6 november 2012

Genant!


Over gênante momenten gesproken. Neem een iet wat chaotisch moeder. Eentje net bevallen, die haar kind nog zelf voedt. Onder invloed van het een en ander aan hormonen bedoel ik. En een lichtelijk slaapgebrek. Die dan vervolgens naar de sportschool rijdt om zich eens flink te gaan uitsloven.  Zoals ik vanavond dus.  
Ik laat mijn tevreden, vol gedronken kind achter bij mijn Lief. Parkeer mijn auto op het veel te donkere terrein en zie iemand langslopen. Hij heeft het op mij gemunt. Ik weet het zeker en ik loop snel door. Dan voel ik tocht. Op mijn borst. Kijk snel beneden en schiet in de lag.
Nee, deze vent had het niet op mij gemunt maar bekeek mijn ontblote decolleté. Vergeten dicht te doen…. na de voeding. Pffff, komt het ooit nog goed?
Oh en geen foto’s deze keer J.

14 opmerkingen:

  1. hahaha dat is wel heel genant! Oeps... maar echt! Het komt goed! Ooit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihihihii.... toch sympathiek dat zo'n man het even zégt... kruen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha....ach, hij ook weer een leuke avond gehad...hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha was het niet koud dan???
    jammer geen fotoos ahahahhahahaha
    kop op.. dit wordt voor jaaaaaaren jouw praatje met veel succes op feestjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha herkenbaar. Hier ook iemand die de deur open deed voor de postbode met een paar bloteriken ;-) Oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die vent dacht mss ' waa die heeft het op mij gemunt!!!''' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha moest hier even hartelijk om lachen..kort maar krachtig geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahahahahaha wat erg! Ach je tieten wennen ook aan de buitenlucht he..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, maar goed dat het een nogal nette man was, anders was er misschien van alles gebeurd. ;-)
    De volgende keer je goed aankleden als je naar buiten gaat hoor.
    En.... jammer dat ik je give-away niet gewonnen heb.
    Ik ben wel weer bijgelezen op je blog nu. Tot de volgende keer.
    Groetjes uit Zweden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HAHAHAHAHA. Iets voor funniest home videos !

    BeantwoordenVerwijderen