donderdag 8 november 2012

En nu echt... Give away time!!!


 Nou, u zit vast al de hele dag in spanning. Toch? U kan echt helemaal aan niks anders meer denken. Ik begrijp dat hoor. En ik ga u verlossen.
Natuurlijk nadat ik alle nieuwe volgers heb welkom geheten. Want ik ben blij met jullie. En net zo blij met de volgers die al volger waren natuurlijk. Dat er dus gewoon mensen zijn die het leuk vinden zo af en toe wat van mij te lezen. En zo af en toe een reactie achter te laten. Want van die reacties zit ik dan weer te smullen elke avond. Ook al hebben jullie het natuurlijk allemaal zo druk. Grappig toch. Ik had dat echt nooit gedacht. Dat er mensen geïnteresseerd zouden zijn in mijn belevenissen. Niet behoorlijk bijzonder over het algemeen. Ik verbaas me elke keer weer. En al die lieve, leuke reacties, ik ga er bijna van zitten blozen. Al zou dat natuurlijk weinig uitmaken want u ziet mij toch niet. De blogwereld is een leuke.
Maar goed, daar kwam u natuurlijk vanavond niet voor. Het was toch even nog een werkje. Al die namen onder mijn bericht. Van sommige niet helemaal duidelijk of ze nou mee deden of niet. Maar ik bedacht mij dat u dan maar gewoon moet zeggen als u hem bij nader inzien niet wil hebben. Dan verloot ik hem gewoon opnieuw. Dat stel ik zo ie zo wel erg op prijs. Mocht u spijt hebben en zomaar ineens gewonnen hebben… gewoon rustig zeggen hoor, daar voor was het namelijk wel een beetje te veel werk. Ik verkijk me van te voren  een beetje op dat soort dingen. Soort van te enthousiast...
Kleine meid was er zowaar echt opgewonden door. Ook al straalt ze dat niet helemaal uit. Wilde zo graag helpen. Knipte bijna een van haar vingertjes eraf. En had er al diverse namen uit gehaald toen ze er nog bij lange na niet allemaal in zaten. Maar toch gingen we uiteindelijk voor een eerlijke strijd. 

En de give away zelf is zelfs nog bijna af ook. Het voorpand is klaar. Lekker vrolijk, lekker kleurig. Het achter pand moet ik eerst nog ergens op de kop zien te tikken.
En zij is het dus geworden:
Misschien wil je mij in de tussen tijd vast mailen JJJ Dan kan het als het klaar is op de post. Wanneer precies dat blijft dan dus nog even een verassing... Want verassingen zijn altijd het aller leukst!

GEFELICITEERD!

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk! wat schattig! en wauw! stiekem hoop ik dat je overweegt om nog eentje te maken en dat ik nog een kansje kan maken op zoiets moois!

    Dinaz, voor jou...gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens, ik vind het altijd heerlijk om jou berichten te lezen! Ik kan mij er ook altijd wel een voorstelling bij maken, je schrijft dus fijn, grappig en ook nog vaak herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer ik ben niet de gelukkige winnaar maar kan indd nog smullen van je blog! En een bezoekje aan Almere blijft één van m'n goede voornemens ;) Liefs Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn voor de winnaar, wordt vast prachtig als ie helemaal klaar is! Zo, en ik kan weer slapen nu :-) en uitkijken naar je volgende blogbericht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh....ik heb gewonnen!!! Yes!!!!

    Ik zit vol spanning braaf je lieve blog te lezen...(wat een mooie woorden!)...voorzichtig naar beneden scrollend...zie ik zomaar die héle lieve oogjes met MIJN naam in haar vingertjes!!!!
    Joepie!!!!

    Ik ga je mailen!!! Wat gaaf!
    Alvast heeel erg bedankt!!!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet gewonnen, maar wel genoten van de foto's van de trekking! Schattig hoor!
    Groetjes Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd dinaz !!!!
    en wat een mooi meisje met die rode haartjes!! een prachtige kleur rood!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Dinaz, jammer hoor, ik vind de kleurtjes alvast heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nog steeds wel benieuwd...en hoop dat Dinaz een foto plaatst van d'r give-a-way !? Gefeliciteerd en veel plezier ermee/-van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk voor jou Dinaz en gefeliciteerd!!!!!!
    En ja, ik ben ook benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen